Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Wat een onzin zeg , buitenlands gezien stellen we idd weinig voor , maar dat is inherent aan het Ned. Voetbal
In de eredivisie horen we bovenin te draaien wat we ook doen op dit ogenblik
Dus matig je toon Robje

Geen onzin John. Realisme. Presteren afgelopen jaren al boven onze kunnen. Dit jaar wordt je ook echt geen kampioen als jij daar misschien in gelooft.

Als feyenoord dit jaar geen kampioen word vind ik dat ze gefaald hebben. Vorig jaar gedeeld 2e, selectie intact gehouden, 2 versterkingen gehaald met armenteros en bakkal. Jonge spelers die zich zouden moeten ontwikkelen (nelom, indi, de vrij, janmaat, clasie, vilhena, boetius) Ajax en psv stuk zwakker dan vorig jaar.

Gewoon durven uitspreken dat je voor het kampioenschap gaat en niks minder.

Bakkal is totaal niet fit en armenteros , met alle respect, maakt echt geen indruk op mij.

Geen onzin John. Realisme. Presteren afgelopen jaren al boven onze kunnen. Dit jaar wordt je ook echt geen kampioen als jij daar misschien in gelooft.

je hebt gelijk met je presentatieverhaal - dat vind ik ook - prima toch , maar een matig elftal gaat me te ver
er zijn een aantal ploegen zeer aan elkaar gewaagd dit jaar waaronder feyenoord/ajax/psv/twente - heereveen/vitesse gaan nog wel punten verliezen - de vorige 4 gaan het uitmaken - dus terugkomend op je vraag - gewoon voor de titel gaan :)

ken hem - aardig boekje

De enige manier waarop Feyenoord echt kans zal maken op de titel ligt bij een bepalende factor die ze niet hebben.
Ze spelen geen wedstrijden waar ze zonder veel moeite kunnen werken aan een positief doelsaldo.
PSV en Twente hebben daarin al een aardige voorsprong en Ajax zal zeker nog wel wedstrijden met 4-0 of meer gaan winnen.
Feyenoord daar tegen heeft geen 1 tegenstander waar ze met zo'n verschil van winnen.
Dus ze zijn afhankelijk van het aantal punten die ze zelf winnen en de andere laten liggen.

Mooi doelpunt van Muntari. Goeie speler. Van de week nog gehoord bij een programma dat het 'een spelertje voor RKC is'.

kom op zeg, Muntari zou nooit in het Milan van paar jaar terug mee mogen doen. Dat je af en toe eens een mooie goal maakt, mag wel als middenvelder.

Als Sunderland je een jaar of 2 terug niet goed genoeg vind ben je echt geen topper.

alé Belgische successupporters laat jullie horen :p

denk 3-1 voor de de Kroaten

iemand livestream kroatie belgie?

Belgie is voor een punt gekomen

hehe tis toch een beest die big Rom. daar gaat men prono

hehe 0-2

Big romelul !!!

kom op zeg, Muntari zou nooit in het Milan van paar jaar terug mee mogen doen. Dat je af en toe eens een mooie goal maakt, mag wel als middenvelder.

Als Sunderland je een jaar of 2 terug niet goed genoeg vind ben je echt geen topper.
Hij zat ook bij het grote Inter van een paar jaar terug.

Brazilie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

stream engeland - montenegro?

Terug
Naar boven