Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Ik denk dat als we een elftal maken met DBB-ers dat we zouden winnen van die hongaren

Dan sta ik spits.

Het lijkt mij wel leuk om met een aantal DBB'ers te ontmoeten en dan partij'tje te spelen.

srs.

Ik hoop dat jij mij dan denkt ruud.

Ik wil met RichardV in het team. Misschien man die me het heupschot van Babel leren.

Blijf het vaag vinden: blonde Turk met blauwe ogen.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 20:00 ----------

Cillesen keept. Wat zal die Vermeer zich k*t voelen.

Mooi fluitconcert

Dat gaat geen getoeter worden in de steden tijdens het wk als Turkije een match wint.

ik wil tüteren

grote blij

Hoeveel kansen hebben ze wel niet nodig?

Duitsland achtrr met rust

Goede scheids en grensrechters........

Ahmet deze Turkiyem futbol snietgoed abi

Dat Turkije kan er echt he-le-maal niks van.

Toet toet toet

Nederland niet groepshoofd WK. Niet dat als ze dat wel zijn ze ver zullen komen.

Nederland niet groepshoofd WK. Niet dat als ze dat wel zijn ze ver zullen komen.

Mwua, vind alle landen een beetje gelijkwaardig en er steken er 3 met kop en schouders bovenuit.

Denk dat wij op een goeie dag gewoon in staat zijn te winnen van een Frankrijk, Portugal, Italië. Maar ben er ook niet van verbaasd als we verliezen tegen Paraguay, Chili, Ivoorkust, Uruguay. Verwacht zoiezo veel van de zuid amerikaanse landen.

Degene die ik een niveautje hoger schat zijn Duistland, Spanje en Brazilië. Zodra we die loten is het gegarandeerd einde oefening.

Mwua, vind alle landen een beetje gelijkwaardig en er steken er 3 met kop en schouders bovenuit.

Denk dat wij op een goeie dag gewoon in staat zijn te winnen van een Frankrijk, Portugal, Italië. Maar ben er ook niet van verbaasd als we verliezen tegen Paraguay, Chili, Ivoorkust, Uruguay. Verwacht zoiezo veel van de zuid amerikaanse landen.

Degene die ik een niveautje hoger schat zijn Duistland, Spanje en Brazilië. Zodra we die loten is het gegarandeerd einde oefening.

Brazilie wonnen we in 2010 ook van. Duitsland en Spanje winnen we normaal gesproken inderdaad niet.

Terug
Naar boven