MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Zo, Ned weet ook weer waar ze staan...

Een afgang met Nederland gun ik Louis van harte.

Matige spelers gewoon bij oranje. Kom op met spelers uit de eredivisie ga je het gewoon niet redden tegen een ploeg als frankrijk.

WK wordt ook echt niks.

Nee, omdat hij niet alles uit zijn carrière heeft gehaald.

Wat een wedstrijd gister... Niet eens een zuivere doelpoging van Nederland. Ja, 1 schot van van Persie maar dat die bal voor zn voeten kwam was ook maar geluk. Wat Ronald de Boer al zei voor de wedstrijd; Emanuelson en Nigel de Jong moeten weer een kans krijgen, dit is echt bagger. Verder las ik op Fox dat ze het vreemd vonden dat Promes niet kon draaien op 't niveau van Robben. Joh, Robben is toch wel 1 van de beste rechtsbuiten op het moment. Ook blind stond totaal niet op zn plek. Van der Wiel vond ik overigens niet eens zo slecht spelen.

Louis wilde ook op zn minst de laatste 4 halen op het WK. Dafuq, als je dan al zo verliest van Frankrijk kan je die laatste 4 beter uitstellen tot 2018.

Ik denk srs dat we nog gaan verliezen van Australie, en dat we nog scheel worden getikt door Chili :o

idd

Denk het ook...

Laatst bewerkt:
Nederland en België op het WK?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Strootman gaat ook niet mee. Ik denk dat we de poulefase niet eens overleven. Met Louis van Gaal aan het roer is Nederland vissenvoer.

Ach, dan wordt de straat hier gelukkig niet oranje.

Hoe Chili tegen Duitsland speelde... **** wat waren die goed :roflol:
Het enige dat ze missen is een echte afwerker.

Nederlandse elftal is nog zwakker dan 2 jaar geleden, en bij België zijn een hoop spelers gestagneerd of zelfs achteruitgegaan.

Wordt uitkijken naar de frissere landen.

Ergeren NL'ers zich ook aan Robben?

Ik erger me ook aan Louis. Een afgang gun ik hem van harte. De slechtste bondscoach ooit. Falen in 2002 en 2014.

Terug
Naar boven