Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie? Flamini?die zal zich wel moeten melden bij de trainer vandaag![]()
Kijk jij echt met plezier zo een wedstrijd?Vanavond bekervoetbal op TV: PEC-NEC. Verheug ik wel een beetje op.
Ik hoop op PEC, omdat mn favoriete trainer daar werkt: Ron Jans (8 jaar trainer van FC Grunn geweest, mn favoriete club)
Ik gun het NEC ook wel, omdat ze in het verleden het Barcelona in de UEFA Cup erg lastig hebben gemaakt.
Ze stonden thuis met 2-0 voor om uiteindelijk toch met 2-3 te verliezen. In Barcelona werd het 2-0 en dus uitgeschakeld in de 2e ronde.

Als ik ook mag antwoorden, ja aangezien het een potentiëlen tegenstander van Ajax kan worden
de volle 90minuten...
is altijd wel spannend...
EDIT nu net 1-1 en wat een leuke(mooie) goal........
Eindstand 2-1 dikke blunder van de keeper (Gentenaar)..
Het was een leuke pot voetbal. Maar omdat NEC mijn favoriete club is dan is het natuurlijk al snel spannender dan voor een neutrale kijker.
Zeer pijnlijk afscheid van doelman Gentenaar. Ik vind dat de trainer Janssen veel moedige beslissingen neemt waar ik helemaal achter sta zoals het inbrengen van Gentenaar, toch pakken ze achteraf allemaal verkeerd uit. Best sneu.

[Link niet meer beschikbaar]
Epische voetballer. Toen was PSV een topploeg.
. Fysieke topper en positioneel/tactisch sterk maar dat was het ook, en meer moest hij niet zijn. De Vandamme van zijn tijd.Wel sneu dat hij in de zandbak blijft hangen, hoeveel poen heb je nodig?![]()
hypocriethypocriet
---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------
Moet dat dan als verdediger? Rinus Israël en Jaap Stam konden ook niet voetballen. Maar wonnen wel prijzen en daar gaat het om.