MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Arsenal 2-2 Swansea

Erg jammer, onverdiend gelijkspel. Had Arsenal zeker moeten en mogen winnen... Ook nog op een k*t manier de 2-2 in de laatste minuut.

die zal zich wel moeten melden bij de trainer vandaag :D

Vanavond bekervoetbal op TV: PEC-NEC. Verheug ik wel een beetje op.
Ik hoop op PEC, omdat mn favoriete trainer daar werkt: Ron Jans (8 jaar trainer van FC Grunn geweest, mn favoriete club)
Ik gun het NEC ook wel, omdat ze in het verleden het Barcelona in de UEFA Cup erg lastig hebben gemaakt.
Ze stonden thuis met 2-0 voor om uiteindelijk toch met 2-3 te verliezen. In Barcelona werd het 2-0 en dus uitgeschakeld in de 2e ronde.

Vanavond bekervoetbal op TV: PEC-NEC. Verheug ik wel een beetje op.
Ik hoop op PEC, omdat mn favoriete trainer daar werkt: Ron Jans (8 jaar trainer van FC Grunn geweest, mn favoriete club)
Ik gun het NEC ook wel, omdat ze in het verleden het Barcelona in de UEFA Cup erg lastig hebben gemaakt.
Ze stonden thuis met 2-0 voor om uiteindelijk toch met 2-3 te verliezen. In Barcelona werd het 2-0 en dus uitgeschakeld in de 2e ronde.
Kijk jij echt met plezier zo een wedstrijd?

Ik mag dit soort wedstrijden wel graag zien. Ik ga niet 90 minuten kijken, maar PEC Europa in lijkt me wel lachen. Ze speelden tegen AZ zondag zelfs met een B-team, dus ze vinden het echt belangrijker als de competitie. Als Ajax morgen wint tenminste en kampioen wordt.

Als ik ook mag antwoorden, ja aangezien het een potentiëlen tegenstander van Ajax kan worden :D
de volle 90minuten...

is altijd wel spannend...
EDIT nu net 1-1 en wat een leuke(mooie) goal........

Eindstand 2-1 dikke blunder van de keeper (Gentenaar)..

Laatst bewerkt:
Vond zekerr de 1e helft heel vermakelijk. De 2e kon ik helaas niet zien, maar leuk spel.

Als ik ook mag antwoorden, ja aangezien het een potentiëlen tegenstander van Ajax kan worden :D
de volle 90minuten...

is altijd wel spannend...
EDIT nu net 1-1 en wat een leuke(mooie) goal........

Eindstand 2-1 dikke blunder van de keeper (Gentenaar)..

Het was een leuke pot voetbal. Maar omdat NEC mijn favoriete club is dan is het natuurlijk al snel spannender dan voor een neutrale kijker.

Zeer pijnlijk afscheid van doelman Gentenaar. Ik vind dat de trainer Janssen veel moedige beslissingen neemt waar ik helemaal achter sta zoals het inbrengen van Gentenaar, toch pakken ze achteraf allemaal verkeerd uit. Best sneu.

Leuk hoe het Nederlandse elftal trainers blijft recycleren. :o

Het was een leuke pot voetbal. Maar omdat NEC mijn favoriete club is dan is het natuurlijk al snel spannender dan voor een neutrale kijker.

Zeer pijnlijk afscheid van doelman Gentenaar. Ik vind dat de trainer Janssen veel moedige beslissingen neemt waar ik helemaal achter sta zoals het inbrengen van Gentenaar, toch pakken ze achteraf allemaal verkeerd uit. Best sneu.

Ouch ik wist niet dat het zijn afscheid was, nee veel zuurder dan dit kan het niet :o
Zou ook behoorlijk jammer vinden als ze degraderen..

en had ze dit (beker) tot de finale wel gegund ..

Gerets is kampioen geworden in Qatar. :o

Gerets is kampioen geworden in Qatar. :o

2_gerets.jpg

Epische voetballer. Toen was PSV een topploeg.

Wel sneu dat hij in de zandbak blijft hangen, hoeveel poen heb je nodig? :dunno:

[Link niet meer beschikbaar]

Epische voetballer. Toen was PSV een topploeg.

kon voor geen kloten voetballen man :roflol:. Fysieke topper en positioneel/tactisch sterk maar dat was het ook, en meer moest hij niet zijn. De Vandamme van zijn tijd.

:roflol: hypocriet

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------

Moet dat dan als verdediger? Rinus Israël en Jaap Stam konden ook niet voetballen. Maar wonnen wel prijzen en daar gaat het om.

Hangt af van het type verdediger, en zijn soort type is een beetje uit de tijd, toch op de flank.

Na Vitesse nu ook van PSV gewonnen en nog wel in een uitwedstrijd. Gaat lekker zo. De Play off komen toch weer in beeld.:)

En hoppa...weer een overwinning 0-1 op Zwolle een directe concurrent voor de Play Off. Vooral dankzij goed keeperswerk van Marco Bizot. Wordt wel lastig, want Vitesse, PSV of Twente zal wsl de tegenstander worden in de Play Offs.

Terug
Naar boven