MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Goeie voorhoede heeft Nigeria

USA staat voor tegen Die Mannschaft en van de week ook al gewonnen van Oranje.

Inderdaad the USA wint van Nederland en gaat iig niet verliezen van Duitsland zoals t nu lijkt.
Best een knappe prestatie van een team uit een land waar voetbal maar klein is.

In hoeverre zegt dit wat omdat t oefenwedstrijden zijn?
Alhoewel Oranje toch wel met een redelijk basiselftal optrad!!

Inderdaad the USA wint van Nederland en gaat iig niet verliezen van Duitsland zoals t nu lijkt.
Best een knappe prestatie van een team uit een land waar voetbal maar klein is.

In hoeverre zegt dit wat omdat t oefenwedstrijden zijn?
Alhoewel Oranje toch wel met een redelijk basiselftal optrad!!

Zegt niet veel, idd, een oefenpotje. Op eindrondes winnen we van ze. MLS maakt wel een grote stap vooruit als ik hoor wat voor spelers daar heen gaan en wat voor geld er in om gaat.

Zegt niet veel, idd, een oefenpotje. Op eindrondes winnen we van ze. MLS maakt wel een grote stap vooruit als ik hoor wat voor spelers daar heen gaan en wat voor geld er in om gaat.

Het is ook wel leuke competitie om te volgen. Ook redelijk wat publiek op de tribunes.
Die-hard New York Cosmos fan nu Raul daar speelt.

Snap sowieso niet wat er raar is om een keer van de VS te verliezen. Die doen het elk toernooi goed. Afgelopen WK overleefden ze ook gewoon de poule ten koste van Portugal en Ghana, teams met betere verdedigers dan die lamlul van een Bruma.

Normaal gesproken mag een team wat de titel Nederlands elftal draagt geen 4 goals tegen krijgen tegen USA.
Dan praat ik wel over het verleden, want het is zo bagger geworden. Na dit EK (mochten we het halen) wordt het nog vele malen slechter na het afscheid van de generatie Robben. Kwalificaties voor WK zullen dan helemaal moeilijk worden, als Nederland ook nog eens afzwakt op de FIFA ranking en dan in pot 2 of zelfs 3 terecht gaat komen, zoals Belgie vanaf 2004 tot 2012 heeft mogen ervaren.

Normaal gesproken mag een team wat de titel Nederlands elftal draagt geen 4 goals tegen krijgen tegen USA.
Dan praat ik wel over het verleden, want het is zo bagger geworden. Na dit EK (mochten we het halen) wordt het nog vele malen slechter na het afscheid van de generatie Robben. Kwalificaties voor WK zullen dan helemaal moeilijk worden, als Nederland ook nog eens afzwakt op de FIFA ranking en dan in pot 2 of zelfs 3 terecht gaat komen, zoals Belgie vanaf 2004 tot 2012 heeft mogen ervaren.

Ligt gewoon grotendeels aan Guus. Louis doorliep de kwalificatie voor het WK met twee vingers in de neus, met nagenoeg dezelfde selectie.

Ligt gewoon grotendeels aan Guus. Louis doorliep de kwalificatie voor het WK met twee vingers in de neus, met nagenoeg dezelfde selectie.

Ook wel aan de kwaliteit van de selectie en die verandert telkens. Je had op WK 2014 zelfs bijna dezelfde ploeg kunnen nemen als WK 2010 maar opeens waren spelers die nu in hun prime zouden zijn helemaal niks meer, als een Stekelenburg, Heitinga,vd wiel of Elia.

Verder denk ik niet dat Hiddink zo slecht is, maar Louis juist zo goed. De kwaliteit blijft bagger, maar Louis maakt er nog een machine van. Danny Blind of wie dan ook gaat van dit zooitje slapzakken geen machine meer maken, helemaal niet na de generatie Robben.

Ook wel aan de kwaliteit van de selectie en die verandert telkens. Je had op WK 2014 zelfs bijna dezelfde ploeg kunnen nemen als WK 2010 maar opeens waren spelers die nu in hun prime zouden zijn helemaal niks meer, als een Stekelenburg, Heitinga,vd wiel of Elia.

Verder denk ik niet dat Hiddink zo slecht is, maar Louis juist zo goed. De kwaliteit blijft bagger, maar Louis maakt er nog een machine van. Danny Blind of wie dan ook gaat van dit zooitje slapzakken geen machine meer maken, helemaal niet na de generatie Robben.

Dat heeft vooral te maken met carrière keuzes en in vorm zijn op een toernooi.

De kwaliteit is imo niet bagger. Als je kijkt waar ze allemaal spelen is dat best aardig, een aantal speelt gewoon bij clubs in de Europese (sub)top. Het moet in ieder geval ruim voldoende zijn om landen als Tsjechië en IJsland(300.000 inwoners!) onder je te houden. Dat dit momenteel niet lukt is gewoon toe te schrijven aan het slappe gedrag van Hiddink.

Ik ben het overigens wel met je eens dat het slapzakken zijn. Hoe ze allemaal lachend voor de camera staan na een afgang tegen de VS, triest.

Zegt niet veel, idd, een oefenpotje.

Nou, al je 2 centrale verdedigers zo lopen te klungelen, hoop ik het dat het echt idd over een oefenpotje gaat.

Bij ons waren de 2 late tegengoals gewoon door onkunde hoor...

Als Nederland gewoon alles vanachter dichthoud en dan op de counter op Robben speelt kunnen ze volgend EK gewoon het terug doen.

Laatst bewerkt:
Weet ik, ging om het filmpje. Verdedigen kunnen ze inderdaad niet. :roflol:

Sinds De Boer/Stam is het niet veel soeps meer geweest bij Nederland qua centrale verdedigers.

Sinds De Boer/Stam is het niet veel soeps meer geweest bij Nederland qua centrale verdedigers.

Nou dat geld ook voor de meeste andere posities...

Cillissen ligt ook niemand wakker van hoor, kan op een goede dag mee bij Red Star Belgrado.

Mijn generatie was idioot slecht voor België, jullie zitten nu met een generatie waar gewoon niet echt veel inzit.

Doet best pijn want ik zat op mn 16de bijna bij NAC, als 3/8ste Hollander.

Laatst bewerkt:
Jammer dat ik USA (W) nog niet heb zien spelen. Is telkens in de nacht. Is met Hope 'Gape' Solo.

Bekend van The fappening.

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

jullie zitten nu met een generatie waar gewoon niet echt veel inzit.

Ik vind het ook bagger, maar met deze selectie zijn we wel derde geworden op het WK. Komt vooral omdat ze niet de goeie trainer hebben, lijkt me dan.

---------- Toegevoegd om 23:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

Nederland-China begint om 00.00

Ik zit te kijken. Waar is Ánouk verdomme?

Zag r net op de bank. Viel meteen op tussen al die butches.

Terug
Naar boven