- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad the USA wint van Nederland en gaat iig niet verliezen van Duitsland zoals t nu lijkt.
Best een knappe prestatie van een team uit een land waar voetbal maar klein is.
In hoeverre zegt dit wat omdat t oefenwedstrijden zijn?
Alhoewel Oranje toch wel met een redelijk basiselftal optrad!!
Zegt niet veel, idd, een oefenpotje. Op eindrondes winnen we van ze. MLS maakt wel een grote stap vooruit als ik hoor wat voor spelers daar heen gaan en wat voor geld er in om gaat.
Normaal gesproken mag een team wat de titel Nederlands elftal draagt geen 4 goals tegen krijgen tegen USA.
Dan praat ik wel over het verleden, want het is zo bagger geworden. Na dit EK (mochten we het halen) wordt het nog vele malen slechter na het afscheid van de generatie Robben. Kwalificaties voor WK zullen dan helemaal moeilijk worden, als Nederland ook nog eens afzwakt op de FIFA ranking en dan in pot 2 of zelfs 3 terecht gaat komen, zoals Belgie vanaf 2004 tot 2012 heeft mogen ervaren.
Ligt gewoon grotendeels aan Guus. Louis doorliep de kwalificatie voor het WK met twee vingers in de neus, met nagenoeg dezelfde selectie.
Ook wel aan de kwaliteit van de selectie en die verandert telkens. Je had op WK 2014 zelfs bijna dezelfde ploeg kunnen nemen als WK 2010 maar opeens waren spelers die nu in hun prime zouden zijn helemaal niks meer, als een Stekelenburg, Heitinga,vd wiel of Elia.
Verder denk ik niet dat Hiddink zo slecht is, maar Louis juist zo goed. De kwaliteit blijft bagger, maar Louis maakt er nog een machine van. Danny Blind of wie dan ook gaat van dit zooitje slapzakken geen machine meer maken, helemaal niet na de generatie Robben.
Wij zijn niet bang want Bruma is erbij en we hebben nog Karim Rekiki.
http://www.youtube.com/watch?v=zkCGThv96Io
Sinds De Boer/Stam is het niet veel soeps meer geweest bij Nederland qua centrale verdedigers.
Sinds De Boer/Stam is het niet veel soeps meer geweest bij Nederland qua centrale verdedigers.
jullie zitten nu met een generatie waar gewoon niet echt veel inzit.