Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

VdV naar Betis.
Lekker in Sevilla chillen.

Gelukkig krijgen we nu Danny Blind.

:windup:

Dit begrijp ik totaal niet, wanneer was Blind ooit een coach geweest ?!
waarom het niet gewoon Ronald was(is) geworden.. begrijp ik ook nog steeds niet..

Vanaf dag 1 dat de Heer Guus even binnenkwam had ik meteen een hekel aan deze man :p

aaa gelukkig heb ik vannacht met krommen tenen voetbal kunnen kijken ..:D

Apart figuur die Danny Blind, zo'n beetje elke functie gehad bij Ajax. Vervolgens faalt hij omhoog naar het Nederlandse elftal. :roflol:

:windup:

Dit begrijp ik totaal niet, wanneer was Blind ooit een coach geweest ?!
waarom het niet gewoon Ronald was(is) geworden.. begrijp ik ook nog steeds niet..

Vanaf dag 1 dat de Heer Guus even binnenkwam had ik meteen een hekel aan deze man :p
Blind is uiterst succesvol hoofdcoach geweest bij Ajax.

Apart figuur die Danny Blind, zo'n beetje elke functie gehad bij Ajax. Vervolgens faalt hij omhoog naar het Nederlandse elftal. :roflol:

Zijn bijnaam is niet voor niets Scholletje. Blind waait met alle winden mee, dus voor hem is er altijd wel een functie over.

Van der Vaart had gewoon terug moeten komen naar Ajax. Kan het hem ook niet kwalijk nemen. La liga is de mooiste competitie ter wereld. Zou het ook zo doen.

Veel vaart zit er nochtans niet meer in die vent.

:trollfacex:

Mooi potje vanavond:

Frankrijk-Duitsland

vrouwenvoetbal, thanks voor de teleurstelling

Stuk beter voetbal dan de eerste de beste Telstar-AZ om maar wat te noemen.

Liefhebbers van MLS moeten nu eurosport gaan kijken.

Pirlo komt wel komend seizoen

Guus Hiddink stapt op als bondscoach van het Nederlands elftal. Bronnen rond de KNVB en de bondscoach hebben dat inmiddels tegenover de NOS bevestigd. De KNVB zou vandaag of morgen bekendmaken dat de verbintenis van de Achterhoeker wordt beëindigd en dat assistent Danny Blind per direct Hiddinks taken overneemt.

De 68-jarige Hiddink volgde na het succesvolle WK van 2014 Louis van Gaal op. Hij begon met een nederlaag tegen Italië en wist Oranje in de volgende negen wedstrijden naar slechts vier zeges te leiden. In de kwalificatie voor het EK van 2016 staat Oranje derde in de groep, achter IJsland en Tsjechië.

Eerder deze maand liet Hiddink al weten dat hij overwoog een stap terug te doen.

http://nos.nl/artikel/2044172-guus-hiddink-weg-bij-oranje

komt Blind

Ben benieuwd wat Blind ervan gaat bakken, maar slechter dan Hiddink kan bijna niet.

Scholletje. Een bewezen topcoach. Dat gaat goed komen.

Na al zijn prestaties als coach heeft Blind het wel verdient imo.

Ik neem aan dat je bedoelt, als coach van Nederland. Hiddink heeft puike prestaties neergezet met andere teams. Maar of Blind de juiste keuze is betwijfel ik.

Terug
Naar boven