- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand die weet of je een fox sport abbo met 2 adressen kan pakken zodat je minder hoefte te betalen? Ben maar arme stakker en vind 27 euri dan nest veel.

En zoals te verwachten Ryan kwijtHet brugge van weleer is echt niet het brugge van nu...

Nee, Mathew Ryan. Zat er wel aan te komen, dus veronderstel dat Club er al een paar op het oog heeft en er (over)morgen al een vervanger is

Ze halen er al na 24u ook weer eentje uit. Het wordt Bolat...Donk had een gebrek aan discipline bij Club Brugge, daarom zit hij nu in de vergeetput.
lolBij Porto hoeven ze hem ook dit seizoen niet en hij wordt een jaar verhuurd aan blauw-zwart, met aankoopoptie.

Denk dat daar met Castelletto verandering in zal komenKijk jij voetbal als voetballiefhebber of als mannenliefhebber, mat?

Ze zijn alweer bezig, de competitie is nog niet begonnen

Ook Bolat is blij weer in ons land aan de slag te kunnen. "De voorbije twee jaar speelde ik weinig, maar toch ben ik een completere doelman geworden en de buitenlandse ervaringen hebben me ook als mens veel bijgebracht. Slagen bij Club is mijn absolute prioriteit nu."