Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

ik zie nu pas je post op vorige pagina :roflol:

again, enkel een west-vlaming kan een wedstrijd tegen defensief ingestelde 3de-klasser als waardemeter beschouwen.

Kansloos die rode kaart, 100% strafschap

Hij ging al liggen voordat de benen van Boilisen bij die van Berghuis waren. Op het eerste gezicht(zonder herhaling) zou ik ook zeggen dat het een pingel was.

Schalbe=gele kaart, dus terecht.

wat een goal

10 man is genoeg olé olé
Jammer Theo, verloren in 2 shirtjes

Ik heb wedstrijd niet gekeken maar is theo nog ge boe roept?

Zeer onsportief gewonnen van FcTwente beetje jammer.

Whhhhaha die kop van theo, wie zag dat ook???

pastore naar PSG voor 43 miljoen...wat n fail

Hoezo fail?

omdat dat geen verbetering is voor hem ten opzichte van Palermo, en hij ook naar Chelsea kon

El Hamdaoui moet gewoon in de basis komen en als de boer dat niet begrijpt moet hij maar eens goed luisteren naar mij!

El Hamdaoui moet gewoon in de basis komen en als de boer dat niet begrijpt moet hij maar eens goed luisteren naar mij!

Ja ik hoop dat die luistert naar jouw, dan komt Ajax zoieso niet in Top3, zelfde probleem als PSV vorig winterseizoen. Zonder fatsoenlijke spits win je niet.

En voetbalinternational is weer op TV kwam ik net achter, altijd lachen.

Nog meer mensen die denken dat NEC best eens hoog kan gaan eindigen? Met Nuytinck, Goossens, Schone, Ibrahim (de huurling van Man City) hebben ze op papier een hele leuke selectie. Ik zie ze zomaar in de top 7 eindigen.

Dus..... ik zal maar beginnen:

Edwin vd Sar....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het zal niet langer dan 24 uur duren eerdat Cesc Fabregas weer een speler van FC Barcelona is. De middenvelder stapt volgens Sport vrijdagmiddag op het vliegtuig naar Catalonië, waar hij de laatste formaliteiten afhandelt.

Terug
Naar boven