Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Co Adriaanse weer terug op de Nederlandse velden! Fantastisch nieuws!

Urby kon vroeger uit zijn slaapkamerraam de ArenA zien. Urby heeft nooit van Ajax gehouden. Urby houdt van geld. Urby houdt van Urby. Urby kon naar AC Milaan. Urby zag hoeveel hij daar kon verdienen. Urby ging naar Milaan. Urby ging voor het geld. Urby houdt niet van de Rossoneri. Urby zit nu in Milaan op de tribune. Urby vindt dat niet erg. Urby houdt van Urby.

tja, urby zat bij ajax eigenlijk al aan zijn plafond. De enige kans voor hem om multimiljonair te worden was als er een grotere club in zou gaan trappen. Dit was zijn enige kans, dus de keuze is dan snel gemaakt.

Hij verdiende al 1,5 miljoen per jaar bij Ajax. Multimiljonair zal hij dus ook wel al zijn.

Er moet nog belasting af, ik denk dat je er wel 10+ nodig hebt om een echt leven te leiden waar de meeste mensen alleen van kunnen dromen. Daar zijn dan toch wel 2 enorme villa's voor nodig, 3 a 4 peperdure auto's...vakantie huisje, giften aan familie etc.

Iemand Twente gezien? Was echt totaal niet onder de indruk. En die Douglas is echt verschrikkelijk overrated. Die kan echt niets met een bal. Gewoon Eyong Enoh op stelten.

omfg

wat zou mourinho hiervan vinden:o?

• Topic Starter Topic Starter
Iemand Twente gezien? Was echt totaal niet onder de indruk. En die Douglas is echt verschrikkelijk overrated. Die kan echt niets met een bal. Gewoon Eyong Enoh op stelten.

Je hoeft ook niet onder de indruk te zijn :) Onderschattig is altijd goed. Twente miste 4 basis spelers. Wedstrijd was niet goed maar ben wel tevreden :p Wat je zegt over Douglas klopt niet. Het is een beest in de duels maar in de opbouw een stuk minder.

Je hoeft ook niet onder de indruk te zijn :) Onderschattig is altijd goed. Twente miste 4 basis spelers. Wedstrijd was niet goed maar ben wel tevreden :p Wat je zegt over Douglas klopt niet. Het is een beest in de duels maar in de opbouw een stuk minder.

Ja, net als die Amerikaan van Milan? Die kon ook niets met een bal.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 15:06 ----------

omfg

wat zou mourinho hiervan vinden:o?

Al die gekke n*gers staan te rappen. Babel en vd Wiel doen het ook volgens mij.

Al die gekke n*gers staan te rappen. Babel en vd Wiel doen het ook volgens mij.

Fer en Wijnaldum volgens mij ook..

lol @ douglas opmerking, so what dat ie niet kan opbouwen. Zo'n beest achterin is gewoon fijn, dat heeft hij echt al wel bewezen afgelopen seizoenen

• Topic Starter Topic Starter
Mooie actie van balotelli.

Terug
Naar boven