naturell
Huge Freak
- Waardering
- 540
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
Ja man, nu moet ik het doen met transfergeruchten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja man, nu moet ik het doen met transfergeruchten

Sinds wanneer kan een club tegen land spelen?Echt he, niks aan. Zo meteen kijken tegen wie ADO moet. http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/season=2012/draws/index.html
Litouwen dus

Sinds wanneer kan een club tegen land spelen?
westerlo moet tegen finland![]()
Urby kon vroeger uit zijn slaapkamerraam de ArenA zien. Urby heeft nooit van Ajax gehouden. Urby houdt van geld. Urby houdt van Urby. Urby kon naar AC Milaan. Urby zag hoeveel hij daar kon verdienen. Urby ging naar Milaan. Urby ging voor het geld. Urby houdt niet van de Rossoneri. Urby zit nu in Milaan op de tribune. Urby vindt dat niet erg. Urby houdt van Urby.

http://www.youtube.com/watch?v=rdp2HoTwyeo&feature=player_embedded
Royston Drenthe laat ook weer eens van zich horen![]()
Iemand Twente gezien? Was echt totaal niet onder de indruk. En die Douglas is echt verschrikkelijk overrated. Die kan echt niets met een bal. Gewoon Eyong Enoh op stelten.
Onderschattig is altijd goed. Twente miste 4 basis spelers. Wedstrijd was niet goed maar ben wel tevreden
Wat je zegt over Douglas klopt niet. Het is een beest in de duels maar in de opbouw een stuk minder.
Je hoeft ook niet onder de indruk te zijnOnderschattig is altijd goed. Twente miste 4 basis spelers. Wedstrijd was niet goed maar ben wel tevreden
Wat je zegt over Douglas klopt niet. Het is een beest in de duels maar in de opbouw een stuk minder.
Wat heeft Mourinho daarmee te maken
Drenthe speelt niet eens meer bij real.
Al die gekke n*gers staan te rappen. Babel en vd Wiel doen het ook volgens mij.
Ja, net als die Amerikaan van Milan? Die kon ook niets met een bal.