XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Milik. Maar die moest De Boer om de een of andere manier wisselen. Meeste talenten in de jegd worden door Chelski en co. vroegtijdig weggekocht.

Moeilijke poule hebben jullie? Zweden en Ierland zijn moeilijk te plaatsen

Zweden is Ibra met nog 10, Ierland gaat gewoon ouderwets buffelen.

Tegen zweden dubbele dekking op Ibra en hoog spelen/drukzetten zodat hij zover mogelijk van de goal wordt gehouden en je de aanvoer platlegt, tegen Ierland het veld breedhouden, de bal rondspelen en ze veel laten lopen.

Zo moeilijk zijn ze echt niet te plaatsen. Alleen houdt Wilmots niet van hoog te spelen en een veld breedhouden, dus kan het nog naar de kloten. Hij zal wel tegen Zweden met zn kont tegen de 16 kruipen en tegen Ierland met Dembele/Fellaini mee gaan buffelen.

Laatst bewerkt:
Urby gedegradeerd met Hellas Verona.

Nu staat de teller op zes (voormalige) internationals die zijn gedegradeerd. Zouden Ajax en PSV wat ophalen?

Siem de Jong en Tim Krul misschien wel. Aan deze Janmaat heb je niks. Tenzij je van Oranjevrije eindrondes houdt.

Ton Ojers: "Stam moet trainer worden van Ajax. De Boer bondscoach"
[Link niet meer beschikbaar]

Wist niet dat Ton zo ziek was.

Torres, Mata en Costa niet naar EK. Wat vinden jullie?

torres, terecht dat die thuisblijft. Die is wel over zijn top heen en is bij atletico ook niet meer dan een bankzitter. Costa snap ik ook wel die heeft volgens mij een blessure ??? en mata is wel apart maar daar staan een hoop andere voor in zijn plaats op die positie.

Van Mata en Costa wel verwacht. El Nino is juist de man die Spanje in grote belangrijke wedstrijden verder heeft geholpen. Wat ie ook bij Atletico Madrid laat zien het laatste half jaar.

Van Mata en Costa wel verwacht. El Nino is juist de man die Spanje in grote belangrijke wedstrijden verder heeft geholpen. Wat ie ook bij Atletico Madrid laat zien het laatste half jaar.

Precies, die bewijst toch wel zijn waarde in de grote wedstrijden...

Ben fan van Aduriz. Tja, topniveau. Scoorde een hatrick tegen Barca. Morata gaat ook mee. Deed het prima bij Juve. Nolito vind ik zelf minder. Misschien moet het dan maar vanuit het middenveld komen: Thiago .

Ben fan van Aduriz. Tja, topniveau. Scoorde een hatrick tegen Barca. Morata gaat ook mee. Deed het prima bij Juve. Nolito vind ik zelf minder. Misschien moet het dan maar vanuit het middenveld komen: Thiago .
Lijkt mij wel dat morata de spits gaat worden met Aduriz als de man om iets 5e forceren. Of zal hij weer Cesc als valse spits aanhouden?

Zware tijden voor de onze vriend TukkerGlen. Volgend seizoen Jupiler League voor Twente.

Wat heeft die Munsterman er een teringzooi van gemaakt.

Terug
Naar boven