XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Handig als pinchhitter a la Van Hooijdonk of Vennegoor of Hesselink.

Zo lekker finale europa league kijken. Gun het Klopp wel.

In tien jaar recordhouder geworden, met twee bekers voorsprong. :eek:

:eek::eek::eek:

Boek uit over Ipswich Town. Wonnen ooit nog eens de UEFA Cup van AZ. Arnold Muhren speelde er toen nog.

Dacht even na waar zo een legendarische club nu ergens uithangt blijkt in de Championship.

Nog zo een legendarische ploeg: Nottingham Forest. Idem. Zocht laatst ook op waar ergens Portsmouth uithangt. Was aantal jaar terug ook top van Engeland met Kanu etc. blijken nu in League 2 te spelen. Is 4de divisie :roflol:

Laatst bewerkt:
Leeds United had ook een epische team circa 15 jaar geleden. Een paar jaar later kwamen ze uit in 3de klasse, dacht ik.

Leeds heeft nog eens een keertje flink lopen rellen in Istanbul. Was niet zo een goed idee. Messentrekkers van Gala hebben toen flink huisgehouden.

Leeds United had ook een epische team circa 15 jaar geleden. Een paar jaar later kwamen ze uit in 3de klasse, dacht ik.

Ze zijn naar 3de klasse teruggezet door faillisement.
Dat was toen een episch team voor football manager, kon je subtoppers in de wereld naar league 2 halen en alle shit rekken.

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd of hij weer zonder (echte) flankaanvallers zal spelen/starten op het EK.

Van Gaal ontslagen.

Voetbal inside: football fightclub op rtl7. Tis al bijna af maar wel leuk om eens terug te kijken.

Peter Bosz nieuwe trainer Ajax

Wacht al weken met natte okseltjes wat Preud'homme gaat doen.

Eigenlijk heeft hij niets meer te zoeken in België, een beetje ambitie mag wel.
In interviews zegt hij altijd dat hij eigenlijk rust wil. Heeft ook net Bordeaux afgewezen. Denk dat het nog een jaartje Club zal worden of met een cocktailtje wachten tot Wilmots met pek en veren buitengegooid wordt.

Ik hoop trouwens dat de rode duivels wat brengen, maar lijkt alsof Marc er echt geen zin in heeft.

Terug
Naar boven