AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Juanfran is de Narsingh van de avond

blijft mooi filmpje dit

Ook de laatste mogelijke tegenstander van Ajax in de derde voorronde van de Champions League is bekend. PAOK Saloniki won de play-offs in Griekenland om de tweede plek en is daardoor ook een van de mogelijke opponenten van Ajax.
Steaua Boekarest (Roe), AS Monaco (Fra), Young Boys (Zwi) en FK Rostov (Rus) waren tot vandaag de vier mogelijke tegenstanders voor Ajax. PAOK kwam daar vanavond bij. Omdat Ajax geplaatst is voor de derde voorronde van het miljoenenbal ontloopt de ploeg van trainer Peter Bosz Shakhtar Donetsk (Oek), Anderlecht (Bel), Fenerbahçe (Tur) en Sparta Praag (Tsj) (zie onderstaande tabel).

[Link niet meer beschikbaar]

Monaco wel goede ploeg. Rostov 2de voor Zenit. Die twee moeten ze ontwijken dan is er een kans om in de ronde er na uitgeschakeld te worden

Gaat helemaal goed komen! Ik voel het :)

2 Eredivisie spelers represent op EK. :roflol:

ffs hoeveel kansen heb je nodig voor een goal tegen finland.

Voila, Wilmots heeft door dat hij automatismen mist in de defensie en hij gaat eindelijk met Vertonghen en Alderweireld centraal spelen. Nu kan hij met echte backs het veld breedhouden ipv altijd door midden. Dit was een van de 'alternatieven' die hem continu werden voorgesteld maar die hij blijkbaar niet zag.

'Mahr watte ise alternatieve?'

Wat een tactisch waardeloze arrogante klapmongool is het toch.

Benieuwd of het morgen weer zo inspiratieloos zal zijn.

'Het zijn maar oefenwedstrijden!' :roflol:

Ik volg voorrondes en oefenwedstrijden niet, maar jullie commentaar is alvast veelbelovend.

:lol:

Benieuwd of het morgen weer zo inspiratieloos zal zijn.

'Het zijn maar oefenwedstrijden!' :roflol:

Nou inspiratieloos is het niet echt, dat is mss het erge want we hebben een van de meest creatieve selecties op het EK, maar Wilmots zit gewoon een zwangere koe te bevruchten met die tactiek tegen finland.

Ik volg voorrondes en oefenwedstrijden niet, maar jullie commentaar is alvast veelbelovend.

:lol:

Belgie gaat er waarschijnlijk uit in de kwartfinale, dat is mijn veelbelovende pronostiek. Ik zal dit quoten wanneer we eruit gaan. Hopelijk zit ik fout.

Komt er trouwens een apart ek2016 topic?

Nou inspiratieloos is het niet echt, dat is mss het erge want we hebben een van de meest creatieve selecties op het EK, maar Wilmots zit gewoon een zwangere koe te bevruchten met die tactiek tegen finland.
Ben tegen de Finnen beginnen tellen hoe vaak ze zich centraal vastliepen. Langs de flanken betekende telkens opnieuw gevaar. Ofwel zag Wilmuts het niet, ofwel luisterden ze niet.

Op het WK werden de flanken ook niet goed benut. Tja, als Robert Waseige zijn voorbeeld is dan snap ik wel dat Wilmots er niets van bakt.

Als ik zo naar de selectie kijk van België moet die trainer wel een ongelooflijke broodmoggool zijn dat hij niet minstens de semis haalt.

Als ik zo naar de selectie kijk van België moet die trainer wel een ongelooflijke broodmoggool zijn dat hij niet minstens de semis haalt.

Klopt! Al zegt individuele kwaliteit natuurlijk niet alles... ben benieuwd of er straks een goed op elkaar afgestemd team staat op het EK. Nu NL er niet bij is ben ik voor België :)

Rare Brusselaar. Denk te weten wat de rivaliteit is tussen de Lage Landen. Die er niet is meer sinds 1960 ofzo.

Terug
Naar boven