Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Heb gisteren club een hele wedstrijd aan het werk gezien, man man wat een missers, zwakke partij toch wel. 2-0 gewonnen, maar dat had eigenlijk minsten 7-0 moeten zijn :o

Toch 4 Belgische ploegen Europees dit seizoen.
Genk heeft wel weinig geluk met de loting, Chelsea, Valencia en Leverkusen, leuke namen wel om te ontvangen thuis.

Heb gisteren club een hele wedstrijd aan het werk gezien, man man wat een missers, zwakke partij toch wel. 2-0 gewonnen, maar dat had eigenlijk minsten 7-0 moeten zijn :o

Toch 4 Belgische ploegen Europees dit seizoen.
Genk heeft wel weinig geluk met de loting, Chelsea, Valencia en Leverkusen, leuke namen wel om te ontvangen thuis.

Laten we eerlijk zijn, met het oog op punten halen, was er geen enkele mogelijke combinatie waar Genk "geluk" zou hebben. Grote ploegen ontvangen en uit gaan spelen, en de netten schoon houden het eerste kwartier... dat is het maximum wat er in zit, welke ploeg ze nu ook geloot hadden.

Als je CL speelt mag je dat verwachten, maar er zijn toch andere poules als ik dat zo bekijk. Zitten trouwens wat namen in de CL waar ik zelfs nog nooit van gehoord had :p

Hahaha hij is goed!

Ik lees dat Genk een nieuwe coach wilt en Mario Been op 't oog heeft :roflol: - De grootste schnabbelaar in Nederland, die daarbij meer uren in golf steekt dan in voetbal moet een club gaan coachen, dat CL speelt.

Moi Manchester United 7-2 Arsenal

wtf 8-2

Ongelooflijk wat is Arsenal slecht zeg. Had echt evengoed 18-2 kunnen worden. Maar goed, als Vermaelen je beste verdediger is dan kan je zoiets wel zien aankomen.

Brutal vernedering. :roflol:

Ik zie net 8-2 staan man u arsenal wtf :eek:

---------- Post toegevoegd Sun 28 Aug 2011 om 19:11 ----------

Ongelooflijk wat is Arsenal slecht zeg. Had echt evengoed 18-2 kunnen worden. Maar goed, als Vermaelen je beste verdediger is dan kan je zoiets wel zien aankomen.
Wat is er dan mis met vermalen? Ik heb deze wedstrijd niet gezien maar de vorige was hij het enige lichtpuntje bij arsenal. Is bij zijn eerste jaar ook meermaals verkozen tot speler van de maand bij arsenal en zat in de premier leaugue team van het jaar.

Vermaelen is superslecht.

ok, dat is duidelijk.
Mertens is ook lekker bezig in nederland zie ik net.

8-2 wtf

Je zal maar geld zetten op 8-2...

wtffff 8-2

Lekker namiddag, leuke potjes voetbal gezien.

Tottenham - Man City 1-5 Sterke Dzeko met 4potten
Brugge - Anderlecht, mindere match :s
Man u - Arsenal, wat een goals Young - Roony.

zo real madrid is ook goed begonen, 0-6. Ronaldo hattricK

Terug
Naar boven