MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

gaan de feyenoord sites nu weer NSB Fer plaatjes maken?

Van PSV vind ik het nog steeds smerig. Ze krijgen een achterlijk bedrag van de gemeente en kopen meteen idioot veel nieuwe spelers.
Ajax bezuinigd gewoon en past een nieuwe beleid toe. Ik vind dit echt triest van PSV.

Jammer voor 010 dat Fer weg gaat, maarja die jongen moet ook een stapie hoger voor zijn carrière.

Matavz naar PSV , PSV titelkandidaat nr1
Toivonen blijft bij PSV

Guidetti én Bakkal naar Feyenoord , Royston Drenthe schijnt nu gekeurd te worden is even afwachten, biseswar wss bijtekenen

Bulykin naar Ajax

Matavz naar PSV , PSV titelkandidaat nr1
Toivonen blijft bij PSV

Guidetti én Bakkal naar Feyenoord , Royston Drenthe schijnt nu gekeurd te worden is even afwachten, biseswar wss bijtekenen

Bulykin naar Ajax

over drenthe...

Mkrabby Martijn Krabbendam
Volgens ingewijden bij #Feyenoord is de komst van Royston Drenthe onzin. Logisch, want de club kan zijn salaris nooit betalen

haha drenthe verdient meer dan 4 feyenoorders bij elkaar, die zit wel best daar in madrid

Kezman naar Bate Borisov. Hmpf, zelfs de Wit-Russische competitie betaald beter dan de Mickey Mouse league. NAC wou 'm hebben.

mss wou hij 2 keer tegen barca en milan spelen.

Dat zal het vast wel zijn. Zich zelf proberen weer in de picture te spelen. Het was een fantastische spits in zijn PSV tijd, maar daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Ook al heeft hij bij veel clubs zijn zakken kunnen vullen het moyenne dat hij bij PSV had heeft hij bij lange na nooit meer kunnen evenaren.

Jammer van Ruiz, was toch niet te houden, maargoed 12 miljoen is erg veel geld en ben redelijk tevreden met Fer.

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 01:20 ----------

Vind Fulham overigens een verkeerde club voor Bryan, had hem eerder bij Benfica/Porto/Villareal oid gezien..

Ruiz vind ik overrated. Ben wel blij dat Chadli nog in Nederland is, goeie speler die ik nog wel meer wil zien. Fer is ook prima speler voor Twente, denk dat het niet lang duurt voordat hij bij het Nederlands elftal zit.

PSV, AJAX, Twente?

wie wordt het dit jaar?

Wat denk jij? Op dit moment zou ik Ajax zeggen, maar PSV kan heel ver komen mits het goed gaat met al die nieuwelingen. Ik denk dat het tussen die 2 zal gaan.

super feyenoord natuurlijk
cabral maakt er 30

Twente valt af denk ik in de winterperiode, denk dat AJAX -PSV close match gaat worden en wordt beslist bij AJAX-PSV en PSV - AJAX.

Feyenoord geloof ik niks meer van, denk dat ze top 5 kunnen halen maar nr 1 echt nooit met dit team. Als Matavz chill gaat spelen en goed draait ga ik voor PSV, maar AJAX heeft ook nette voorhoede.

Twente heb ik afgeschreven nu Ruiz en Janssen weg is.

Hoop echt dat Reis weer in de winter kan spelen, als Reis niet geblesseerd raakte, was PSV gewoon kampioen geworden zonder geld problemen.

PSV MOET dit jaar wel kampioen worden. Al geef ik Ajax de meeste kans, en hoop nog steeds op m'n eigen cluppie

Jammer van Ruiz, was toch niet te houden, maargoed 12 miljoen is erg veel geld en ben redelijk tevreden met Fer.

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 01:20 ----------

Vind Fulham overigens een verkeerde club voor Bryan, had hem eerder bij Benfica/Porto/Villareal oid gezien..

WTF is hij naar fulham :mad:
Wat gaat ie daar doen

goddamn, die commentator neemt zeker eerst een bakkie NO Xplod ofzo voordat ie begint wtf

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 15:42 ----------

PSV 1e of 2e, ze moeten met cham leauqe meedoen, en het liefste kwalificatie voor de eurotjes *fuut fuut*

Hahaha nee als je zoveel geld geïnvesteerd hebt, dan moet je gewoon kampioen worden

Terug
Naar boven