MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Wat is de status van de schaken? Denk jij dat ik Jan-Pipo de clown bent of zo?

Na de woedeaanval door de gemiste panenka van Havenaar is het snel bergafwaarts gegaan.

Tot nu toe was die Chinees ook geen meerwaarde.

Cillessen op goal

Pofferdomme, de Spaanse beker zenden ze blijkbaar niet uit. :mad:

Je mist wat. Is smikkelen geblazen. Cillessen speelt goed moet ik toegeven

Pingel. Kijken of Jasper hem houdt.

Over

Dit is voetbal, jongens. Dit is voetbal. Heeft alles.

Abate ziet er helemaal niet uit als een Italiaan.

Ook zulke vreemde snoeshanen. is bekend dat het eigenlijk Macedoniërs zijn.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
220620161656350446164_3.png

Wat een kneus.

Veel is er trouwens niet geworden van dat 2007 U21 EK elftal. Righters, Bakkal, de Ridder en nu Drenthe zijn allemaal vroegtijdig gestopt.

Laatst bewerkt:

"Juventus wilde me ooit aantrekken, maar dat aanbod heb ik meteen geweigerd", aldus 'Il Ninja'. "Ik haat Juventus al van bij mijn geboorte. Ook toen ik bij Cagliari speelde, wilde ik altijd van hen winnen. Ik zou mijn ballen geven om Juve te verslaan, echt waar. Ze winnen altijd omdat ze cadeaus krijgen van de scheidsrechter."

"Ik ben naar Rome gekomen om prijzen weg te kapen voor de neus van Juventus en dit seizoen zal dat ook lukken. Gebeurt dat niet in de competitie, dan zeker wel in de Coppa Italia." De uitspraken van Nainggolan maakten meteen heel wat reacties los op de sociaalnetwerksites.

Juventus is een doorsnee club, aldus Jan Mulder.

Bakkal en Jenner waren vrij goede spelers. Die Van der Struik loopt ook al jaren mee.

Denk dat het de motivatie en het vele geld op jonge leeftijd funest is om 15 jaar aan de top mee te draaien.

Tiendalli ook geen club

Terug
Naar boven