AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Kan snel gaan

Torres zal dus toch goed slapen deze nacht. :D

Ik denk dat we ons daar geen zorgen over hoeven te maken

article-0-14E22C1F000005DC-530_634x687.jpg

Faget

AC Milan doet gewoon pijn aan je ogen. Ken alleen Abate :roflol:

Heb de wedstrijd gemist. :(

Wel mooi dat Lazio nog steeds geen shirtsponsor heeft.

Van Italiaans voetbal word je echt niet vrolijk van de laatste jaren. Weet nog wel tijden dat er standaard een Italiaans team in de EC1/CL finale stond.

Gelukkig hebben ze nog Juventus, anders wat het helemaal niets meer aldaar.

Inter onder Mourinho vond ik altijd wel aardig. Hoe heet die Rocky look a like ook al weer die scoorde tegen Bayern in de Cl Finale?

Ohja Milito

200px-Diego_Milito_-_Inter_Mailand_%283%29.jpg

Italië is in ieder geval niet meer het beloofde land voor topspelers. Vroeger hadden subtoppers, en zelfs middenmoters, eindbazen in hun team.

Dat heb je nu in Engeland. Ook al keek ik veel liever naar kick and rush van vroeger in epl. Had je er ook mooie karakters tussen. Toen had je Gazza en Grobbelaar nu Sterling en Sturridge :(

Wanneer ontslaat Palermo nog eens een trainer? Het is toch alweer een paar weken geleden.

:lol:

Bij de Premier League-club Everton zijn ze alleszins tevreden met het functioneren van hoofdcoach Ronald Koeman. De Groninger doet het gewoonweg goed op Goodison Park en de Toffees willen zich in de komende jaren in de top van de Engelse competitie nestelen. Mogelijk krijgt men wel te maken met een vertrek van spits Romelu Lukaku.

Zaakwaarnemer Mino Raiola van de Belgische topschutter liet onlangs nog weten dat zijn cliënt openstond voor een contractverlenging in Liverpool, maar de Italiaanse topclub AC Milan wil daar niets van hebben. De Rossoneri zijn overgenomen door een groep vermogende Chinezen en krijgen deze zomer een behoorlijk pittig transferbudget tot hun beschikking. De Italianen zouden zelfs tot 88 miljoen euro willen gaan voor de diensten van Lukaku.

Het moet niet gekker worden. :roflol:

Van Shevchenko en Zlatan naar Lukaku. Ik hang kotsend over de pot.

sara-mens-lukaku.jpg

Dochter van Harry Mens. Ik zie al helemaal voor dat Lukaku met Harry over voetbal praat:lol:

Wel meer.

Kan leuk potje worden PSG-Barca

Terug
Naar boven