XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Wel sneu dat er, voor zover ik weet, geen Europese clubs spelers hebben aangeboden om gratis te huren. Alsof er niet een paar Zuid Amerikanen op overschot zijn bij clubs zoals Chelsea, Man City, enzoverder.

De arme drommels hadden nog maar pas de Copa Sudamericana gewonnen.

Okkie

Duitsland-England nu. Afscheid Poldi

Whiskey Nose tells Manchester United to focus on winning the Europa League to guarantee Champions League place

00578-4337822-Sir_Alex_Ferguson_has_urged_Manchester_United_to_focus_on_winnin-a-1_1490173063596.jpg

Als ze de EL niet winnen dan kunnen ze de club beter opheffen. Op Lyon na zijn het allemaal teams van de tweede en derde garnituur.

:hahaha:

Laatst bewerkt:
ManU-Lyon. Reken maar dat ze zich in de luren laten leggen. Door die klasbakken van Lyon in de finale.

Als ze de EL niet winnen dan kunnen ze de club beter opheffen. Op Lyon na zijn het allemaal teams van de tweede en derde garnituur.

:hahaha:

Zonder een degelijke spelmaker krijgen ze het tegen elke ploeg lastig. Anderlecht gaat gewoon muurtje optrekken(als ze slim zijn) en dan op de counter speler.

Is kijken of Colombia-Bolivia ergens uitgezonden wordt zometeen

Het voetbal is compleet verneukt.

En dan te bedenken dat Icardi voor minder dan een half miljoen is verkocht aan Sampdoria. :hahaha:

Voetbal is verneukt aan de andere kant van de Noordzee. Degradatiekandidaten daar krijgen alleen al, wat is het?, 80 miljoen aan tv-gelden. Aantal jaar terug zag ik ineens Cambiasso bij Leicester spelen :lol: (Die club was toen nog een laagvlieger)

Op zich vind ik dat wel een eerlijke regeling. Cambiasso zal ook weleens gevloekt hebben toen hij Leicester kampioen zag worden.

Epic palmares

Misschien wel eens tijd om te stoppen voor Wenger. Hij heeft zich bewezen en met dit materiaal wordt het toch niks. Hij moet ergens scout worden en lekker met zn vrouw door de bossen van de Elzas wandelen.

Hij zou op zich geen slechte keuze zijn om, al dan niet achter de schermen, een fatsoenlijke structuur bij Valencia of Milan neer te zetten.

Dat zijn slangenkuilen geworden.

Misschien iets bij de Oosterburen. Als een goede Elzasser betaamt spreekt hij een goed woordje Duits

Terug
Naar boven