Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Dat zijn slangenkuilen geworden.

Gary Neville weet er alles van.

In Europa moeten ze toch eens beginnen nadenken of ze al die gare eigenaren uit Oost-Azië (en omstreken) wel willen. Milan komt ook in handen van dat halve tamme volk.

Circa de helft v.d. Belgische teams in eerst klasse zou al benaderd zijn door Chinezen. :rolleyes:

Neville wist het allemaal zo goed achter de tafel met dat scherm waar hij kon schuiven met spelertjes. Realiteit is toch anders, Ker. Was gewoon triest.

Het WK van 2022 wordt georganiseerd door Qatar. De manier waarop het mondiale eindtoernooi door de FIFA werd toegewezen deed veel stof opwaaien, maar Frank de Boer verwacht dat het een groot succes gaat worden. Voor het eerst in de geschiedenis wordt het WK gehouden in de wintermaanden november en december. De Boer, die zijn loopbaan afsloot in Qatar, weet dat de omstandigheden in die maanden perfect zijn om te voetballen.

:orly:

Met al hun gare regels in het achterhoofd vraag ik mij af hoeveel supporters naar daar zullen afzakken.

Qatar – Do’s and Don’ts

:rolleyes:

Kluivert heeft weer lopen strontzakken

Zit hij door zijn geld heen?

Vind het ook vreemd verhaal. Ex-vrouw alimentatie, dure vrouw, hoop kinderen, CDLC, rechtzaken etc, etc. Kan snel gaan.

Het interland voetbal verpest mijn hele weekend. :mad:

Zal me niks verbazen dat Blind verliest van Bulgarije.

Geeltje ingezet op winst Bulgarije. odd 9

Kevintje :(

Terug
Naar boven