AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Zo maar is horen wat Pi-Air te melden heeft

eer gered... pfiiiew

black power lol

Ongelooflijk dat die supporters nog klappen :no: ze zouden een strontkar moeten duwen

Welke coach wil zich nog branden aan dit brandhout?

Dit soort taferelen krijg je dan als je telkens een Nederlander wil aanstellen.

Koeman heeft mijn voorkeur. Of als het toch niet boeit qua ervaring Stam misschien?

Er momenteel maar één Nederlandse trainer transfervrij die in aanmerking komt.

Frank%20de%20Boer1.jpg

Of als het toch niet boeit qua ervaring Stam misschien?

Ik zou het niet meer riskeren na Marcel van Basten. Alleen met Rijkaard pakte het goed uit.

De Boer kan ook.

Ging het niet goed? De trainer heeft het ook niet makkelijk gezien het materiaal. Ik hoor telkens terug dat de huidige generatie gewoon veel minder is en we misschien over x aantal jaren weer eens op hoog niveau kunnen spelen.

2-0 verloren

Tegen? Oh Bulgarije. Altijd lastig uit voor NL. Nou ja geen verrassing toch. Zo goed spelen ze niet de afgelopen tijd. Misschien is dit nodig om echt keuzes te maken voor de lange termijn.

Ook met de meest getalenteerde coach wordt het nog lastig kwalificeren. Misschien moeten we gewoon accepteren dat we niet meer zo goed zijn, in plaats van steeds naar de coach te wijzen.

Ging het niet goed? De trainer heeft het ook niet makkelijk gezien het materiaal. Ik hoor telkens terug dat de huidige generatie gewoon veel minder is en we misschien over x aantal jaren weer eens op hoog niveau kunnen spelen.

Nederlands voetbal is gewoon op alle niveau's dramatisch. Top van de KNVB, bondscoach, competitie, spelers en ook de jeugd geeft weinig hoop op verbetering.

Ook met de meest getalenteerde coach wordt het nog lastig kwalificeren. Misschien moeten we gewoon accepteren dat we niet meer zo goed zijn, in plaats van steeds naar de coach te wijzen.
Juist. Accepteren, en andere verwachtingen. Wel streven houden. Blind heeft wel fouten gemaakt natuurlijk, maar het is te gemakkelijk om alleen zijn kop te laten rollen en te doen alsof het daarmee opgelost wordt.
Nederlands voetbal is gewoon op alle niveau's dramatisch. Top van de KNVB, bondscoach, competitie, spelers en ook de jeugd geeft weinig hoop op verbetering.
True. Las net dat het vanavond een collectieve wanprestatie was. Dat klinkt logisch als je niet weet te winnen van bulgarije.

Blind maakte ook fouten. Onervaren jongen van 17 laten starten ook al heb je Veltman en die Lazio-verdediger achter de hand. Moet je niet doen in een zeer belangrijke wedstrijd.

Als Oranje niks te zoeken heeft op WK dan maar beter niet en energie stoppen in hervormen, in plaats van keihard afgaan.

edit.
je zal maar door Hans van Breukelen worden ontslagen :roflol:

Laatst bewerkt:

Je moet eens nagaan met welke selectie België naar het WK van 2002 trok. Blind is een beunhaas die nog niets had bewezen toen ze hem als bondscoach aanstelden. Bij de KNVB dacht men blijkbaar dat ze de nieuwe Löw hadden gevonden.

Allereerst moet je geen spelers selecteren niet aan de bak komen bij hun club, laat staan ze opstellen. van der Wiel tegen IJsland en Turkije is daar een goed voorbeeld van.

Vandaag gooit hij die arme drommel voor de leeuwen, en wou hij eigenlijk Vincent Janssen opstellen.

344chmf.jpg

Terug
Naar boven