XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Robben, Strootman en Sneijder zagen Advocaat eigenlijk helemaal niet zitten.

• Like
Waarderingen: mat
Strootman is een vies lelijke kneus.
Robben, Strootman en Sneijder zagen Advocaat eigenlijk helemaal niet zitten.

Die twee zouden beter eens nagaan hoe oud ze zullen zijn 2020. Want als Nederland dit WK mist, dan zal 2014 wellicht hun laatste toernooi geweest zijn.

Zal me niks verbazen dat Huntelaar en RVP terugkomen

Van Persie viel best wel tegen op toernooien. Door zijn goal tegen Spanje is iedereen dat wel vergeten. :)

Laten we eerst maar een eindronde halen.

12 op 15 is te doen.

Neem het aan van deze man. (ben koning voetbal)

:o

Zelden zo een slechte keeper als Krul gezien op de Hollandse velden.

Wat een gezeik daar bij Studio Voetbal

Monaco zo goed als zeker kampioen in Frankrijk, wel leuk na al die jaren dominatie van psg

Kan me nog herinneren dat Lens eens een keer kampioen is geworden.

Kan me nog herinneren dat Lens eens een keer kampioen is geworden.
montpellier is nog een keer kampioen geworden en vanaf toen alleen nog maar psg zo uit mijn hoofd, zou dat ff op moeten zoeken haha

edit: dit zijn de kampioenschappen na dominatie van lyon die toen 7x achter elkaar kampioen werden:
2008/2009 Girondins de Bordeaux
2009/2010 Olympique Marseille
2010/2011 Lille OSC
2011/2012 Montpellier HSC
2012/2013 Paris Saint-Germain
2013/2014 Paris Saint-Germain
2014/2015 Paris Saint-Germain
2015/2016 Paris Saint-Germain

Deze week weer europees voetbal, ben benieuwd of monaco ook zo makkelijk kan scoren tegen juventus

Morgen speelt de beste team te wereld weer, Los Blancos!

Deze week weer europees voetbal, ben benieuwd of monaco ook zo makkelijk kan scoren tegen juventus

Hangt af hoe Juventus de wedstrijd in zal gaan als Juventus weer gaat ingraven dan word het in de media afgemaakt tegen de jonge Monaco ingraven terwijl je favoriet bent...

Hangt af hoe Juventus de wedstrijd in zal gaan als Juventus weer gaat ingraven dan word het in de media afgemaakt tegen de jonge Monaco ingraven terwijl je favoriet bent...
mwah weer gaat ingraven vind ik een beetje overdreven, eerste wedstrijd tegen barca speelde ze erg vrij, tweede wedstrijd wel meer teruggetrokken maar dat is ook niet zo raar als je een 3-0 voorsprong verdedigd.
ik verwacht morgen een 2-0 winst voor real
woensdag denk ik een 1-1

Bonucci-Chiellini is misschien wel het beste centrale duo op dit moment. En dan hebben we het nog niet over Buffon die nog steeds punten pakt voor Juve.

Terug
Naar boven