- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoop dat Isco weer in vorm is, is echt gewoon heerlijk om naar te kijken
Raar dat Bayern dan wel een paar klasses beter was.Morgen speelt de beste team te wereld weer, Los Blancos!
Raar dat real dan door is gegaan.Raar dat Bayern dan wel een paar klasses beter was.
Ik vind het maar een rare combinatie. Hele rare zelfs. Vooral als je weet wat er voor het WK in '94 is gebeurd.wanneer vertrekt die van Breukelen dan? nu willen ze Advocaat en Gullit gaan inschakelen, alsof die lui geen andere mensen kennen ofzo

Lyon erg wisselvallig dit seizoen dus ik zie ajax best verrassen en ik gun het ze ook
Ik vind het maar een rare combinatie. Hele rare zelfs. Vooral als je weet wat er voor het WK in '94 is gebeurd.
Dit soort taferelen krijg je dan als het per se een Nederlander moet zijn. Wat een schertsfiguur trouwens die Gullit. Ik kan hem niet serieus nemen.
Gullit wou niet mee naar USA '94 omdat hij het niet eens was met de tactiek van Advocaat. Nooit eerder en nooit daarna zoiets nog gezien bij Oranje.