AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Demichelis vs. ijsbeer 21.00 uur

Blackburn en Wigan dalen af naar de League One.

Mooi potteke nu

Spaanse clubs
Halve finale CL
Atlettii
Real
Sierd de Vos

Kan het mooier?

Cristianooo

Lyon erg wisselvallig dit seizoen dus ik zie ajax best verrassen en ik gun het ze ook

wanneer vertrekt die van Breukelen dan? nu willen ze Advocaat en Gullit gaan inschakelen, alsof die lui geen andere mensen kennen ofzo
Ik vind het maar een rare combinatie. Hele rare zelfs. Vooral als je weet wat er voor het WK in '94 is gebeurd.

Dit soort taferelen krijg je dan als het per se een Nederlander moet zijn. Wat een schertsfiguur trouwens die Gullit. Ik kan hem niet serieus nemen.

Lyon erg wisselvallig dit seizoen dus ik zie ajax best verrassen en ik gun het ze ook

13 keer verloren in de competitie waarvan 6 thuis, vroegtijdige uitschakeling in de CL waar ze alleen konden winnen van Zagreb en bovendien missen ze Lacazette.. We hebben een realistische kans maar dan moet er thuis wel een dijk van een wedstrijd worden gespeeld. De selectie heeft 10 dagen de tijd gehad om zich te focussen op deze wedstrijd dus ik verwacht vuurwerk morgen.

Ik vind het maar een rare combinatie. Hele rare zelfs. Vooral als je weet wat er voor het WK in '94 is gebeurd.

daar heb ik geen idee van maar licht eens toe..

Dit soort taferelen krijg je dan als het per se een Nederlander moet zijn. Wat een schertsfiguur trouwens die Gullit. Ik kan hem niet serieus nemen.

advocaat wel dan? die start pas na de zomer. Ik weet niet uit welke hoed hij dat konijn gaat toveren maar met het aantal wedstrijden nog te gaan is je kans op slagen bijna 0,0. Maar volgens mij weten ze dat beidde dondersgoed en zal er wel een mooi contract worden opgesteld zodat ze met minimale effort maximaal kunnen cashen. Voor Gullit heeft daar een handje van.

Gullit wou niet mee naar USA '94 omdat hij het niet eens was met de tactiek van Advocaat. Nooit eerder en nooit daarna zoiets nog gezien bij Oranje.

Klopt, idd.

Videla had wel een paar van zijn kornuiten uitgeleend.

Terug
Naar boven