Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Gelukkig staan Ferdinand, Vidić en Evra daar niet meer in de achterhoede. Ze zouden zich een breuk lachen met die houten klaas.

Wie? Mr. Cheque Book Manager?

Mourinho?

Vond zelf Schöne matig

Joëlleke had ook weer bijna rood gisteren.

UEFA Team:

h6gx7esa63d5_std640.jpg

Voor één keer snappen ze het bij de UEFA. (Tete i.p.v. Veltman)

Laatst bewerkt:
Ricardo van Rhijn heeft zijn status als toekomstige top verdediger ook niet kunnen waarmaken.

Alweer drie goals tegen... Ik begin er stilaan aan te twijfelen of ze wel een kans maken tegen Man Utd op neutraal terrein.

:scratch:

was toch te verwachten dit? Iedereen wist dat de 4-1 vorige keer nog niks zei tegen een ploeg zoals Lyon. Het is een ploeg met fysiek sterke spelers en veel scorend vermogen, daar hebben we gisteren een mooie demonstratie van gezien. Toch vind ik dat ze het netjes hebben gedaan, ze hebben het grootste gedeelte van de tijd alleen maar aanvallen van zich afgeslagen en zelfs nog eentje erin geplukt. Ik vond wel dat Traoré, Dolberg en Younes wat bal vaster hadden mogen zijn, dan had het middenveld ook meer kunnen aansluiten en had je meer druk op de tegenstander gecreëerd. Nu lag het grootste gedeelte van de tijd het initiatief bij de tegenstander.

Man United is te pakken, zeker over 1 wedstrijdje :)

ik denk het ook wel. Als je kijkt naar hun gespeelde wedstrijden dit seizoen zitten er weinig overtuigende overwinningen tussen. Alleen al in de Europa League kunnen ze nauwelijks een vuist maken tegen niet echt indrukwekkende tegenstanders en wedstrijden domineren zoals wij dat nu wel kunnen. In de competitie net zo, ze hebben slechts 1 wedstrijd overtuigend gewonnen terwijl de rest bijna allemaal mondjesmaat over de streep werden getrokken. ze missen bovendien zlatan (goed voor 17 van de 51 goals in competitie), Rojo is uit de running en Bailley geschorst is. Ik ruik hier dikke kansen voor ons elftal, bovendien is dit een vet mooie kaart om te trekken. Versla het grote ManU in een Europese finale en je hebt je naam als club weer in ere hersteld.

Izquierdo in de belangstelling van Milan.

YwJJv.gif

Dacht dat Milan een rechtse club was???

• Like
Waarderingen: mat
Van Kaká naar Izquierdo...

Tielemans hadden ze moeten halen, maar die zou ondertussen al getekend hebben mij Monaco.

Nog zo'n topper die nooit meer dezelfde was na een zware blessure. :(

Zie nu dat Auxerre nog kans heeft om te degraderen naar National (3. Liga) Waar is Guy Roux als je hem nodig heeft. :(

Straks krijgen we dit nog:

Wenger: 5de + FA Cup
Mourinho: 6de + League Cup

:lol:

Uday ook door het ijs gezakt. Bayern niks bijzonders gewonnen en bij Man City is het enige wat ik van hem zie is dat hij aan een flessie water zit te lurken. Showboat. Al zn successen door Xavi, Iniesta en die kleine.

Hij heeft het duidelijk moeilijker met een peloton huursoldaten, dan met de samenhangende groep die hij in Barcelona en München had. De concurrentie in de PL is daarentegen wel groter.

Wat een blaag! Met het budget waarmee hij mag werken kan hij god***domme de hele Ajax selectie opkopen. :roflol:

Terug
Naar boven