- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Manchester United-manager José Mourinho laat oud-AZ'er Sergio Romero starten in de Europa League-finale tegen Ajax. Europees succes kan het seizoen nog redden, maar toch zal David De Gea in Stockholm op de bank plaatsnemen.
huh dacht dat hij maar één been had?Stel je voor dat Traoré niet kapt naar zijn linker maar scoort met zijn rechter.![]()
Die zien we dan binnen 2 jaar terug bij cercle bruggeTielemans hadden ze moeten halen, maar die zou ondertussen al getekend hebben mij Monaco.

Joske verplettert de mauven zondag.Anderlecht kan zondag kampioen spelen als het wint in het Jan Breydelstadion. "Daar ben ik niet mee bezig", aldus Michel Preud'homme op de persconferentie vrijdag. "Ik wil zondag de drie punten pakken en dat willen mijn spelers ook." "Verder dan dat wil ik niet kijken. Zelfs bij een overwinning van ons heeft Anderlecht zijn lot nog altijd in eigen handen. Ik ga dus geen tijd verliezen met te speculeren. Het enige wat telt is deze wedstrijd en de voorbereiding daarop."
Voor wie is de druk het grootst zondag? Club of Anderlecht? "De druk ligt niet alleen bij Club Brugge, ook bij Anderlecht. Wij moeten punten inhalen en winnen, maar Anderlecht moet de titel pakken. De druk is dus groot voor de twee ploegen." "Anderlecht kan het zich niet veroorloven om drie jaar na elkaar geen kampioen te spelen. Wij werden vorig seizoen kampioen en wonnen ook al de Beker van België en de Supercup de voorbije seizoenen."
Die zien we dan binnen 2 jaar terug bij cercle brugge![]()
huh dacht dat hij maar één been had?
Die zien we dan binnen 2 jaar terug bij cercle brugge![]()
Tuurlijk heeft ie een hoop talent.Kom nou zeg, zelfs met een brugge-bril moet je het talent van die jongen zien, die hoort gewoon in de subtop van europa thuis.