AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Moreno van PSV voor +/- 5.7 miljoen naar AS Roma. Schijntje, totaal lachwekkend. Ik neem maar aan dat het een clausule in zijn contract betreft.

Moreno van PSV voor +/- 5.7 miljoen naar AS Roma. Schijntje, totaal lachwekkend. Ik neem maar aan dat het een clausule in zijn contract betreft.
Herenakkoord toen hij vanaf espanyol kwam dat als er een 'grote' club zou komen er niet teveel geld gevraagd zou worden.

Herenakkoord toen hij vanaf espanyol kwam dat als er een 'grote' club zou komen er niet teveel geld gevraagd zou worden.
En dat er niet teveel gevraagd wordt is duidelijk :D

Ben benieuwd wie Brands als opvolger weet op te trommelen. Hij lijkt vooralsnog wat druk bezig met Lozano nog steeds.

En dat er niet teveel gevraagd wordt is duidelijk :D

Ben benieuwd wie Brands als opvolger weet op te trommelen. Hij lijkt vooralsnog wat druk bezig met Lozano nog steeds.
Ja klopt, hoop toch wel dat dat doorgaat. Het is eigenlijk triest dat de grote clubs uit nederland voortaan zon constructies aan moeten gaan om een beetje topspelers aan te trekken

Ja klopt, hoop toch wel dat dat doorgaat. Het is eigenlijk triest dat de grote clubs uit nederland voortaan zon constructies aan moeten gaan om een beetje topspelers aan te trekken
Tja, zal waarschijnlijk een voorbode zijn voor de toekomst. Als de prijzen zo blijven stijgen kan je dadelijk geen eens meer subtop betalen. Dat is ook een van de redenen dat PSV steeds meer op de jeugd begint in te zetten.

Zul je zien dat PSV straks de hele achterse linie opnieuw moet opbouwen. In het ergste geval vertrekken Zoet, Arias, Isimat en Willems ook nog :eek:

Arias wss naar Swansea, zoet misschien naar Napoli, Isimat naar Hoffenheim en willems zie ik ook nog wel verdwijnen. En dan staan we volgend jaar waarschijnlijk met jordy de wijs in het centrum:rolleyes:

Zul je zien dat PSV straks de hele achterse linie opnieuw moet opbouwen. In het ergste geval vertrekken Zoet, Arias, Isimat en Willems ook nog :eek:

Arias heeft al aangegeven pleitte te willen, Willems wou vorig jaar al weg en de geruchten rondom Zoet nemen ook toe.

Ik heb geen medelijden met PSV trouwens. Ze komen elke keer met van die kut trucjes om spelers binnen te harken dus ze moeten ook niet janken als ze het niks oplevert.

Marcel Keizer trainer Ajax. :emo:

Tweede met Jong Ajax.

proxy.php?image=https%3A%2F%2Fsc.mogicons.com%2Fl%2Fnot-bad-154.png

meeste doelpunten ook trouwens, 94 doelpunten totaal dus goed aanvallend spel ook wel. Maar wat Gowdy zegt heeft ook een kern van waarheid. Keizer heeft nauwelijks ervaring in de eredivisie en nu moet hij in eens een grote club als Ajax gaan leiden. Het TH kan maar beter weten waar ze mee bezig zijn want anders wordt het weer een gejojo met trainers zoals eerst.

Lijkt me niet onverstandig om een wat ervarener trainer te nemen. Weet niet of hij de druk aan kan. Is af wachten. Kan goed uitpakken of juist niet. Ajax is toch een slangenkuil

De grote Veron op de foto

meeste doelpunten ook trouwens, 94 doelpunten totaal dus goed aanvallend spel ook wel. Maar wat Gowdy zegt heeft ook een kern van waarheid. Keizer heeft nauwelijks ervaring in de eredivisie en nu moet hij in eens een grote club als Ajax gaan leiden. Het TH kan maar beter weten waar ze mee bezig zijn want anders wordt het weer een gejojo met trainers zoals eerst.
Daarnaast was het niet echt heel moeilijk om 2e te worden in de jupiler league met spelers in de basis die in hun eentje al de hele begroting van jupiler league teams omvatten.

Daarnaast was het niet echt heel moeilijk om 2e te worden in de jupiler league met spelers in de basis die in hun eentje al de hele begroting van jupiler league teams omvatten.

valt wel wat over te zeggen want Keizer moest het ook constant wisselen van spelers. hij heeft in totaal 45 spelers nodig gehad afgelopen seizoen, dus van vastigheden creëren was geen sprake.

Vardy misschien naar Fener :emo:

Vraag me af hoe zo'n portemonnee brands heeft. Ben voor PSV maar pfoe. 2/3 verdedigers. Guarddado en propper gaan ook denk ik. Van ginkel komt vast niet nog een keer. Dus minimaal 2 middenvelders en minimaal 2 aanvallers.

7 spelers en dat is als het redelijk rustig blijft. Zal wel weer gehuurd worden

Terug
Naar boven