AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Cookies op VI.nl
snap dit niet helemaal, heeft daar een vaste plek en wordt daar geliefd en Milan is nu juist weer bezig met investeren en terugkomen aan de top en dan gaat hij weg? er wordt gezegt dat Real 6 miljoen per jaar heeft aangeboden en dat vindt die Raiola natuurlijk maar al te mooi

Cookies op VI.nl
snap dit niet helemaal, heeft daar een vaste plek en wordt daar geliefd en Milan is nu juist weer bezig met investeren en terugkomen aan de top en dan gaat hij weg? er wordt gezegt dat Real 6 miljoen per jaar heeft aangeboden en dat vindt die Raiola natuurlijk maar al te mooi

Ik vind het ook belachelijk, maar denk dat Raiola hier natuurlijk voor een flink deel achterzit. Bah!

Ja hem boeit het natuurlijk niets wat andere van hem denken, hij steekt iedere transferperiode wel weer tientallen miljoenen in zijn zak met als hoogtepunt toch wel Pogba vorig jaar

Ik vind het ook belachelijk, maar denk dat Raiola hier natuurlijk voor een flink deel achterzit. Bah!

zit die ook, AC milan is ook klaar met hem.

Hoe Mino Raiola AC Milan en Donnarumma uit elkaar dreef

En Guardado ook weg bij PSV. Wordt nog wat in het nieuwe seizoen met al die spelers die vertrekken. Ik zie er nog een fors aantal meer vertrekken.
El futuro de Guardado está en Los Angeles

het mooiste is nog wel dat ze al hun geld op die Lozano willen gaan zetten :p

Nee, als lozano wordt gehaald gaat het of via man city of psv kiest ervoor 60% van de rechten over te nemen en 40% bij zijn oude club te laten

Qua persoonlijkheid heeft Donnarumma helemaal afgedaan bij mij.

Daarnaast was het niet echt heel moeilijk om 2e te worden in de jupiler league met spelers in de basis die in hun eentje al de hele begroting van jupiler league teams omvatten.

Anderzijds geef ik nog liever Marcel Keizer een kans, dan de onervaren namen die de revue passeerden. Voor Barcelona pakte het goed uit, dus je weet maar nooit.

Mijn dream staff zou wellicht van Gaal (T1) en Keizer (T2) geweest zijn.

Ferguson’s right hand man [Link niet meer beschikbaar] zou ook dringend eens zijn weg naar Amsterdam moeten vinden.

Tete
Kenny Tete is in beeld bij Internazionale. Zaakwaarnemer Mino Raiola heeft de naam van de rechtsback donderdag tijdens een lunch laten vallen bij sportief directeur Piero Ausilio, schrijft La Gazzetta dello Sport vrijdag. De belangenbehartiger van de Ajacied hoopt zijn cliënt te stallen bij de club uit Milaan.

Laatst bewerkt:
Beter dan in Gala imo. Geen goede rechtsback daar gehad sinds maicon

Zivkovic naar KV Oostende.

ik echt niet.. ik heb hem bij ajax zien ballen en dat gaat echt niks meer worden.

Ik denk ook niet dat er nog veel van terecht gaat komen. Was een half jaar leuk bij Groningen, waar ze op de counter speelde en hij met zijn snelheid veel ruimte kreeg.

Er zijn steeds meer berichten over een mogelijk vertrek van Ronaldo uit Madrid. Zou het dan toch? :eek:

Er zijn steeds meer berichten over een mogelijk vertrek van Ronaldo uit Madrid. Zou het dan toch? :eek:
Ieder jaar weer maar dit jaar lijkt er toch meer waarheid achter te zitten, hoop het niet in ieder geval en anders alleen een vertrek aar man utd

Bedragen gaan nergens meer over tegenwoordig. Een Dennis Bergkamp ging voor nog geen 10miljoen? Naar Italië toe. Niet dat je Ronaldo en Dennis met elkaar kan vergelijken maar gewoon overall wat er tegenwoordig betaald wordt.

Terug
Naar boven