ja kut man, doet best een beetje pijn om hem te zien vertrekken maar ik gun hem echt het allerbeste. Dit is de beste transfer voor hem.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cookies op VI.nl
snap dit niet helemaal, heeft daar een vaste plek en wordt daar geliefd en Milan is nu juist weer bezig met investeren en terugkomen aan de top en dan gaat hij weg? er wordt gezegt dat Real 6 miljoen per jaar heeft aangeboden en dat vindt die Raiola natuurlijk maar al te mooi
Ik vind het ook belachelijk, maar denk dat Raiola hier natuurlijk voor een flink deel achterzit. Bah!
En Guardado ook weg bij PSV. Wordt nog wat in het nieuwe seizoen met al die spelers die vertrekken. Ik zie er nog een fors aantal meer vertrekken.
El futuro de Guardado está en Los Angeles

Daarnaast was het niet echt heel moeilijk om 2e te worden in de jupiler league met spelers in de basis die in hun eentje al de hele begroting van jupiler league teams omvatten.
Kenny Tete is in beeld bij Internazionale. Zaakwaarnemer Mino Raiola heeft de naam van de rechtsback donderdag tijdens een lunch laten vallen bij sportief directeur Piero Ausilio, schrijft La Gazzetta dello Sport vrijdag. De belangenbehartiger van de Ajacied hoopt zijn cliënt te stallen bij de club uit Milaan.
Ik verwacht veel van hem... Hij blijft toekomstige Oranjeman.
ik echt niet.. ik heb hem bij ajax zien ballen en dat gaat echt niks meer worden.
Ieder jaar weer maar dit jaar lijkt er toch meer waarheid achter te zitten, hoop het niet in ieder geval en anders alleen een vertrek aar man utdEr zijn steeds meer berichten over een mogelijk vertrek van Ronaldo uit Madrid. Zou het dan toch?![]()
dit jaar lijkt er toch meer waarheid achter te zitten
Real Madrid wil ver gaan om Cristiano Ronaldo te behouden. De Koninklijke is bereid om het belastingbedrag van 14,7 miljoen euro te betalen waarvoor de Portugees gefraudeerd zou hebben.