XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Wat moet die Valverde daar? Straalt niks uit. Koeman had er moeten staan.

1ste helft was echt zwaar clasico onwaardig, 2e helft heeft echt alles weer goedgemaakt. Als je dan toch van t weekend naar ajax, feyenoord en psv hebt zitten kijken of naar dit dan schaam je je haast voor het NL voetbal

Is al jaren niet meer te vergelijken.

Ja ook gewoon stom om te doen maarja dat is in heetst van de strijd he haha.. Ik verwacht dat Real in beroep gaat en dat de schorsing van 1 wedstrijd blijft staan en dan verder niets

zie ook die reacties allemaal eronder:roflol:
40miljoen voor een speler die is gefaald bij Tottenham en daarna goed heeft gespeeld in china

EDIT:
Ronaldo 5 wedstrijden geschorst..

Laatst bewerkt:
Zal vast zijn Chinese tegenstanders helemaal dolgedraaid hebben.

Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd naar wat ze zelf nog binnenhalen. De gouden generatie is er niet meer om hun falende transferbeleid te verdoezelen.

colbert_called.gif

zie ook die reacties allemaal eronder:roflol:
40miljoen voor een speler die is gefaald bij Tottenham en daarna goed heeft gespeeld in china

EDIT:
Ronaldo 5 wedstrijden geschorst..

Nu moet nog Ramires verkocht worden en dan heeft mijn CL-winning middenveld bij Anderlecht jaren geleden toch nog hun verdiende glorie. Paulinho was fucking goed, ik was altijd beetje sad over dat hij in China speelde.

[Link niet meer beschikbaar]
:roflol:

Gregory van der Wiel lijkt een herkansing te krijgen bij Fenerbahçe. De club uit Istanbul dacht er volgens diverse media aan om het contract te ontbinden, maar de rechtsback deed maandag gewoon mee met de training van coach Aykut Koçaman.

Desondanks wil dat niet zeggen dat de 29-jarige Van der Wiel dit seizoen ook wedstrijden gaat spelen voor De Gele Kanaries, want volgens FANATIK geniet hij belangstelling van het Crystal Palace van Frank de Boer, Sporting Portugal en FC Twente. Het is onduidelijk in hoeverre Van der Wiel zelf openstaat voor een transfer.
Lijkt mij dat Twente Van der Wiel niet kan betalen qua salaris.

Arda Turan lijkt terug te keren naar zijn vaderland. Onder meer het doorgaans betrouwbare CNN Türk meldt dat de middenvelder annex aanvaller dit seizoen op huurbasis uit zal komen voor Galatasaray. De clubs bereikten dinsdag een akkoord, maar dat wilde zaakwaarnemer Ahmet Bülüt nog niet bevestigen.

Davinson Sánchez is dinsdagochtend 'gewoon' op het trainingsveld verschenen bij Ajax. De leiding van Ajax had de Colombiaan verzocht weer mee te gaan trainen en daar heeft hij gehoor aan gegeven, zo weet Voetbal International te melden.

De transfer van Blaise Matuidi naar Juventus wordt binnen afzienbare tijd afgerond. Volgens de Corierre dello Sport hebben de Italianen een akkoord bereikt met Paris Saint-Germain. De Oude Dame gaat een bedrag van vijftien miljoen euro overmaken naar de Franse hoofdstad.

Miquel Nelom geniet interesse van Celtic, zo schrijven diverse Schotse media. De linksback van Feyenoord, die nadrukkelijk openstaat voor een transfer, lijkt her en der te worden aangeboden door zijn zaakwaarnemer. Nelom is in Rotterdam-Zuid het voornaamste slachtoffer van de komst van Ridgeciano Haps, die deze zomer AZ inruilde voor Feyenoord.
Volgens mijn Feyenoord vrienden is Nelom geen Feyenoord niveau. Transfer naar Celtic zou een mooie zijn voor die jongen.

Vanavond Hoffenheim - Liverpool, voor de Vlamingen.

Live op ZDF voor de moffen.

Ziggo Sport( vast met Djek) de switch.

Coentrão, Mathieu en Dost bij Sporting tegen FCSB

Robin van Persie is door bondscoach d*ck Advocaat opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal. Ook Ryan Babel en Donny van de Beek zitten in de voorselectie.

Van Persie, met 50 goals in 101 interlands de topscorer aller tijden van Oranje, speelde in oktober 2015 zijn laatste interland. Dat was de met 3-2 verloren EK kwalificatiewedstrijd tegen Tsjechië.

Nederland speelt donderdag 31 augustus (Frankrijk, uit) en zondag 3 september (Bulgarije, thuis) twee belangrijke WK kwalificatiewedstrijden.

Terug
Naar boven