AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

gaat een kutseizoen worden voor de coefficient van belgie als het zo verder gaat. Gewoon omdat alle ploegen die Europees moeten spelen of helemaal uit vorm zijn of geen degelijke verdediging hebben.

Mechele buiten. Samen met Engels en Refaelov.

gaat een kutseizoen worden voor de coefficient van belgie als het zo verder gaat. Gewoon omdat alle ploegen die Europees moeten spelen of helemaal uit vorm zijn of geen degelijke verdediging hebben.
Voor Nederland ook als ajax uit de EL wordt geknikkerd. Met geluk gaat Utrecht naar de groepsfase EL en Feyenoord zie ik geen potten breken in de groepsfase CL.

Voor Nederland ook als ajax uit de EL wordt geknikkerd. Met geluk gaat Utrecht naar de groepsfase EL en Feyenoord zie ik geen potten breken in de groepsfase CL.
hee we hebben vitesse nog he:rolleyes:

Ook lekkere paniek bij Ajax.. eerste 4 officiele duels niet gewonnen, uitschakeling voor EL dreigt, sanchez wordt verkocht en dan nog dit bericht:Voetbalzone - Meepraten over voetbal.
komt ervan als je al je geld op de bank laat staan.. Hadden veel eerder toe moeten slaan maarja marcie was toen druk bezig:

Oh ja, je zou het haast vergeten. Desalniettemin zie ik de Nederlandse ploegen dit jaar geen potten breken in Europa. Mooi ook hoe snel er al sprake is van een crisis bij ajax.

Feyenoord moet heel veel geluk hebben met hun groep en heel misschien worden ze dan dan derde.. Ajax moet zich volgende week maar eerst zien te plaatsen en Vitesse geef ik ook geen kans. Maar als Utrecht het volhoudt tegen Zenit geef ik ze wel goede kans, ik denk ook dat die hoog gaan eindigen in de competitie(top3).

Las Palmas en Kevin-Prince Boateng nemen afscheid van elkaar. In goed overleg hebben club en speler besloten het contract van de Ghanees, die in mei nog zijn contract verlengde tot medio 2020, te beëindigen. Persoonlijke omstandigheden van de aanvallende middenvelder hebben geleid tot dit besluit. Volgens Sky Italia is Boateng op weg naar Eintracht Frankfurt.
Diego Costa heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Atlético Madrid, maar als hij naar los Colchoneros gaat, mag hij pas in januari wedstrijden spelen voor die club. Tot die tijd zou de aanvaller dus elders gestald kunnen worden en Ronald Koeman sluit niet uit dat Everton een poging gaat wagen voor de Braziliaanse Spanjaard.

Flinke kaartenpakker was hij bij Las Palmas. Vond m niet onaardig daar.

Dan komt hij terecht bij die basket of deplorables in het Noorden van een bepaald land. Wil je dat graag?

Vanavond gaat de mooiste competitie van Europa weer van start, de Jupiler League.

Rudolphs ouwe ploeg, A.

Bogarde assistent Jong Ajax

Jonker-Bosz nu

Nep Zlatan Arnautovic na half uurtje al weer rood.

Ajax kan beter wat ervaring inkopen ipv een 19-jarige

Terug
Naar boven