AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Zidane + Ex NEC'er nu in het veld

Bevestiging dat Bosz Dolberg wilt halen.

Ik zat gisteren nog te denken dat Frank misschien terug kan aanschuiven in Amsterdam binnenkort. :roflol:

Kapitaalvernietiging is blijkbaar een Amsterdamse specialiteit. :o

Toch wel jammer voor het Nederlandse voetbal naast onze voetballers wordt ook het trainersgilde langzaam uitgedunt. Onze oude toppers zijn tegen de 70 en dan komt Koeman en daarna zit er nog helemaal niemand met een staat van dienst. Of mis ik iemand?

V Persie moet waarschijnlijk twee weken missen door een schouderblessure. Dat zou geen interlands betekenen voor V Persie. Nieuws moet nog wel bevestigd worden door Fenerbahce.

Missen we niet heel veel aan in zijn huidige shape. Het is alleen nog een naam, meer niet.

Zou Kuyt nog niet een keertje spits willen spelen :D

Toch wel jammer voor het Nederlandse voetbal naast onze voetballers wordt ook het trainersgilde langzaam uitgedunt. Onze oude toppers zijn tegen de 70 en dan komt Koeman en daarna zit er nog helemaal niemand met een staat van dienst. Of mis ik iemand?
Bosz? Toch finale gehaald.

Je kunt zeggen wat je wilt maar Runner-Up EL is toch wel staat van dienst

Erik Ten Hag heeft wel potentie imo

Je kunt zeggen wat je wilt maar Runner-Up EL is toch wel staat van dienst

Zie hem nog altijd als talentvolle trainer, nog lang niet als gevestigde orde als wat we in het verleden hebben gehad. Moet zich nu gaan bewijzen bij Dortmund, in elk geval geen flater slaan.
Was v Marwijk ook nog niet eens na het winnen van de UEFA cup met Feyenoord.

Erik Ten Hag heeft wel potentie imo

Totaal geen uitstraling. Heb hier geen vertrouwen in. Zie ik meer in Pastoor, al vindt hij zichzelf nog veel beter dan wie dan ook.

Mario Been en Johan Neeskens waren ooit ook leuk op weg maar daarna niks meer echt van gehoord. Ron Jans? Tja allemaal mensen die het bij een eredivisie clubje kunnen als de puzzel goed in elkaar valt maar zo kunnen falen als ze wat meer moeten laten zien.

Heb ook een van Marwijk gevoel bij Bosz tot nu toe. Jaap Stam heeft het vorig jaar wel aardig gedaan met Reading. Wie weet haalt hij de top?

Laatst bewerkt:
Robert Maaskant was toch de kroonprins van het Nederlandse trainersgilde? :scratch:

Robert Maaskant is de blanke Seedorf. Waar is Clarence eigenlijk? Die kon toch zo goed uitleggen hoe alles hoort te gaan?

''Een goed paard is nog geen goede ruiter''

- Co Adriaanse

21=5

Boevekop!
Ruud-ter-Heide.jpg

Blijkt toch dat Bosz geen interesse heeft in Dolberg

Spalletti is nu vast nog populairder in Roma.

:lol:

Terug
Naar boven