XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Zijn we er toch weer ingetuind

Dolberg meteen verkopen nu hij nog 50 miljoen waard is.

Als Dolberg lastig gaat doen, dan mogen ze al blij zijn met 50 miljoen. :o

Laatst bewerkt:
Ja, en nu? En nu! :(

4387568300000578-4820446-image-a-2_1503596957121.jpg

Nog steeds de mooiste club van Nederland! Goede of slechte tijden

Zal awkward worden. Net als Overmars is het geen mediaman.

Zucht. Nog altijd die Ajax air. Maar eens ochtendje een strontkar duwen zou goed voor ze zijn

Afgang voor het nederlandse voetbal. Nu moet Feyenoord het gaan doen in een poule waar ong 6 a 7 punten denk ik de max is en Vitesse moet heel veel geluk hebben met hun poule willen ze kans maken.

Afgang voor het nederlandse voetbal. Nu moet Feyenoord het gaan doen in een poule waar ong 6 a 7 punten denk ik de max is en Vitesse moet heel veel geluk hebben met hun poule willen ze kans maken.
Afgang voor het nederlandse en belgische voetbal :rolleyes: Opvallend dat beide landen net vorig seizoen zo goed presteerden...

Dat Utrecht zich niet plaatste na die loting met Zenit is geen schande maar wat Psv en Ajax hebben laten zien..
het is al zo erg:

dit is dus niet voor volgend seizoen waar onze kampioen al voorronde cl moet spelen maar voor het jaar erop.. Alle clubs dus voorrondes

Wat een zwakke match van Club... Was wel te verwachten als je er zelfs thuis niet in slaagt te scoren tegen 10 man :no:

Vanden Stock: "Ik denk dat ze ons gaan onderschatten, en als wij dan top spelen tegen zulke ploegen, kunnen we nog puntjes pakken."
Die vent zit toch zwaar aan de drugs? :roflol:

Sinds ik 5 centrumspitsen selecteer maak ik de gains van mijn leven.

Gelukkig is het Hazard niet geworden.

Dit is nu gewoon echt leuk als vanouds

Terug
Naar boven