XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Bij onze vrienden uit Bolivia speelt een ene

Pablo Escobar (The Strongest) - Player Profile - FlashScore.com

tenor.gif

Loopt een perro op het veld

USA moet nog uitkijken of ze wel het WK halen. Zal me niks verbazen, dat het niks wordt, btw met die kluns als coach.

DaMarcus Beasley huppelt daar nog steeds rond :emo:

Het is momenteel niet veel soeps qua Amerikaanse voetballers. Rossi heeft het wel een paar jaar aardig gedaan.

Zuid amerika wordt ook nog spannend volgende maand. Kan zomaar dat Chili of Argentinie playoffs moeten spelen en een van de 2 zelfs dat niet eens is mag spelen en dat bijv Peru gewoon direct geplaatst is:o

Barcelona-president Josep Maria Bartomeu zei eerder nog stellig dat er een principe-akkoord is over de contractverlenging van Andrés Iniesta, maar daar is volgens de middenvelder niets van waar. De verbintenis van de 33-jarige Iniesta loopt na dit seizoen af en Barcelona wil die graag verlengen. 'Of er een akkoord is met de club? Dat kan ik niet bevestigen, want dat is niet zo', zei Iniesta tegen de Spaanse pers.

Die Bartomeu is echt een clown, gisteren neymar naar beneden halen en bevestigen dat Messi en iniesta gaan tekenen en dan dit weer:rolleyes:

Het beste transferbeleid was onder Laporta. Bartomeu is, inderdaad, een halve gare.
Kan zomaar dat Chili of Argentinie playoffs moeten spelen en een van de 2 zelfs dat niet eens is mag spelen en dat bijv Peru gewoon direct geplaatst is:o

Sampaoli krijgt Argentinië tot dusver niet op de rails.

:scratch:

Argentinië redt het nog wel

Ze stonden gisteren met 2 man hun eigen speler van het Boliviaanse nationale team te beschermen met schilden bij de cornervlag.

Epic

policia-bolivia.jpg

Komt goed. Ik beloof het. Alles komt goed. (behalve Oranje)

Het gaat nog steeds mijn toupetje te boven dat de spelers niet op de hoogte waren van het doelsaldo.

Van Nistelrooy en Beckham kon hij altijd zo mooi zeggen

Janssen op huurbasis naar Fener

Arda 2 jaar op huurbasis naar Galatasaray
Toch jammer van Arda, echt een goede voetballer, vooral in de tijd bij Atletico

Mijnheer gaat naar Fener. Typisch. Zal wel speeltijd krijgen en zitten dan bij Oranje nog steeds aan hem vast.

Terug
Naar boven