AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

De dalende lijn is ingezet. Fenerbahce, vervolgens terug naar ED of naar een land voor het geld...

Had beter een jaar bij psv in de spits kunnen spelen, die turken zijn nooit tevreden al schiet je er 20 in een seizoen in

The 31-year-old drove her Range Rover to the gym in Alderley Edge but was not sporting the wedding ring on her left hand

Read more: Coleen Rooney is seen WITHOUT her wedding ring | Daily Mail Online

440A2D6D00000578-4865416-image-a-66_1504876822769.jpg

Had beter een jaar bij psv in de spits kunnen spelen, die turken zijn nooit tevreden al schiet je er 20 in een seizoen in
Ben blij dat ie niet is gekomen. Ik kan me voorstellen dat ik mezelf nog meer erger als Janssen er geen maakt ipv De Jong.

And by the way perfect Mihajlovic's look-a-like : Jack De GIER from Go Ahead Eagles (1994-95)

DIP0Y2sXcAA2s4F.jpg

Het is nog allerminst zeker dat Arda Turan op huurbasis vertrekt naar Galatasaray. De zaakwaarnemer van de middenvelder heeft aan Sport laten weten dat zijn cliënt helemaal niet wil vertrekken bij Barcelona. Zijn contract in Camp Nou loopt door tot medio 2020. Galatasaray heeft tot vrijdagavond 23.59 uur om de huurdeal af te ronden.

Heb je kunstgras. Kan je niet eens spelen door de regen. #Cambuur

Kunstgras is voor homo's.

Benny Hill deuntje er onder en het is compleet

Man, man, man! Zo'n veld heeft dus echt helemaal niets met voetbal te maken.

Strontzakken van MVV moeten het weer verpesten. In de playoffs zaten ze ook al te klootzakken.

Vreemde taferelen in Madrid. Ik zag ze al op tien punten voorsprong in december.

Een team met de spelers waarin Barcelona interesse had.

Z9gRe3W.jpg

Nice-Monaco 4-0 :scratch:

Terug
Naar boven