Scarface17
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.140
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat laatste is wel een uiterste.Ik zie hem niet vaak langskomen maar zit bij Kees aan tafel. Ja, Kenneth. Heeft geen blad voor de mond. Kan misschien wel opvolger van Derksen worden.
Geen idee of Bergkamp wel echt het brein achter alles is.![]()
(alle recente episodes van VI zo'n beetje)

Het is Derksen die dit constant oppert.(alle recente episodes van VI zo'n beetje)
Ceballos heb ik mijn twijfels over, goede speler maar of het niveau Real is.. Ik zie dan liever een kovacic spelen.Six players aged 23 or under who will be the future of Real Madrid
Asensio
Ceballos
Hernández
Kovacic
Vallejo
Llorente
@Psvcr7
Vier van de zes zijn ook nog eens inheemse spelers.![]()

4 4 2 met boetius en berghuis voorin dacht ik.Vanavond weer CLHopelijk maakt Gio een verstandige keuze wat betreft kramer en diks
I think not. Asensio wss wel. De rest... not so sure. Hoogst wss niet allemaal en misschien wel geen van deze. Dan moeten namelijk er elders niet teveel spelers doorgroeien of supertalenten opstaan, want Real koopt nog weleens wat...Conclusie: Ik zie over 2 a 3 jaar Asensio, Hernandez, Kovacic en Vallejo in de basis spelen