Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Haps, Amrabat en St Juste zijn de enige 3 die het tempo een beetje aankunnen.

Haps vond ik idd goed spelen. Kan veronica trouwens kappen met die bekende mensen als analisten, echt zwaar debiel dit???

Haps vond ik idd goed spelen. Kan veronica trouwens kappen met die bekende mensen als analisten, echt zwaar debiel dit???
Van Waardenburg en de Jong de vorige keer kan ik het nog wel hebben. Dat is nog een vooruitgang tov Heitinga en Waterreus. Maar mensen als Jorgen Raymann en Sander Latinga waren de verkeerde studio ingelopen.

Bekende nederlanders bij vi waren ook altijd zo'n ramp tov de vaste gasten.

Waar hebben ze die Tapia vandaag gehaald?

Het fysiek van Amrabat zou de norm moeten zijn bij die jonge gasten. Kan me dood irriteren aan zo'n diks met dikke tattoo op zijn armpje

Tapia viel nog niet eens tegen. Die jongen heeft totaal geen ritme. Denk alleen wel meer een middenvelder

Nou Pierre liet wat voorbeelden zien van Tapia. Dan dacht je echt waar ben je mee bezig. Ik keek de switch dus heb niet de volle match gezien.

Nou Pierre liet wat voorbeelden zien van Tapia. Dan dacht je echt waar ben je mee bezig. Ik keek de switch dus heb niet de volle match gezien.
Speelde bij vlagen wel aardig maar heeft te veel ruimte nodig om zijn acties te maken. Heeft het nadeel ook zo nonchalant over te komen.

Ik doel ook op Tapia als middenvelder. Als centrale verdediger inderdaad niet verdediger genoeg

Tja als dit de antwoorden zijn:
- 0-2 voor feyenoord!
- ja gewoon die bal hard tegen het net trappen
Speelde bij vlagen wel aardig maar heeft te veel ruimte nodig om zijn acties te maken. Heeft het nadeel ook zo nonchalant over te komen.
bij vlagen wel aardig? Heb jij het over dezelfde tapia als die ik heb gezien? een klote hakje waardoor een kansrijke aanval komt van napoli, daarna heft hij tot 2x toe buitenspel op waarvan napoli er 1 scoort en dan zijn er nog geen 10 minuten gespeeld. De 2-0 was niet echt aan hem te verwijten, dat wou hij gewoon voetballend oplossen maar bij die 3-0 was het gewoon kansloos om zo te gaan uitverdedigen

Tja als dit de antwoorden zijn:
- 0-2 voor feyenoord!
- ja gewoon die bal hard tegen het net trappen

bij vlagen wel aardig? Heb jij het over dezelfde tapia als die ik heb gezien? een klote hakje waardoor een kansrijke aanval komt van napoli, daarna heft hij tot 2x toe buitenspel op waarvan napoli er 1 scoort en dan zijn er nog geen 10 minuten gespeeld. De 2-0 was niet echt aan hem te verwijten, dat wou hij gewoon voetballend oplossen maar bij die 3-0 was het gewoon kansloos om zo te gaan uitverdedigen
Bij de 1-0 ging die ook niet vrijuit door de verkeerde kant uit te verdedigen. Speler kon vrijuit schieten daardoor.
Doelde meer dat hij bij vlagen liet zien wel te kunnen voetballen wat al meer is dan ie de hele periode bij feyenoord dat ie er zit heeft laten zien.

Klopt, je moet hem op het middenveld zetten en anders mooi buiten de basis houden.

Casemiro:wanker:

Het mag misschien raar klinken, maar ik zie onze cluppies net zo lief in de Europa league, waar ze wel gewoon hun eigen spelletje kunnen spelen. Dit is gewoon veel te hoog gegrepen en je houdt constant je hart vast. Buiten het financiële aspect om uiteraard (wat vandaag de dag ook niet geheel onbelangrijk is in de voetballerij). Kwestie van tijd ook dat we die directe plaatsing voor de cl kwijtraken

Klopt, je moet hem op het middenveld zetten en anders mooi buiten de basis houden.
Normaal heb je bothegin, scharie met daarachter st juste en van beek. Is voor de eredivisie goed genoeg. Maar Nederland heeft niks te zoeken in de cl. Doe alles maar lekker in de el voortaan of verander het concept.

Zouden oud klasgenoten van elkaar kunnen zijn

Inb4 Hij is in 1984 geboren, en niet in 1988.

Terug
Naar boven