Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van Waardenburg en de Jong de vorige keer kan ik het nog wel hebben. Dat is nog een vooruitgang tov Heitinga en Waterreus. Maar mensen als Jorgen Raymann en Sander Latinga waren de verkeerde studio ingelopen.Haps vond ik idd goed spelen. Kan veronica trouwens kappen met die bekende mensen als analisten, echt zwaar debiel dit![]()
22 interlands voor Peru
Het fysiek van Amrabat zou de norm moeten zijn bij die jonge gasten. Kan me dood irriteren aan zo'n diks met dikke tattoo op zijn armpje
Speelde bij vlagen wel aardig maar heeft te veel ruimte nodig om zijn acties te maken. Heeft het nadeel ook zo nonchalant over te komen.Nou Pierre liet wat voorbeelden zien van Tapia. Dan dacht je echt waar ben je mee bezig. Ik keek de switch dus heb niet de volle match gezien.
bij vlagen wel aardig? Heb jij het over dezelfde tapia als die ik heb gezien? een klote hakje waardoor een kansrijke aanval komt van napoli, daarna heft hij tot 2x toe buitenspel op waarvan napoli er 1 scoort en dan zijn er nog geen 10 minuten gespeeld. De 2-0 was niet echt aan hem te verwijten, dat wou hij gewoon voetballend oplossen maar bij die 3-0 was het gewoon kansloos om zo te gaan uitverdedigenSpeelde bij vlagen wel aardig maar heeft te veel ruimte nodig om zijn acties te maken. Heeft het nadeel ook zo nonchalant over te komen.
Bij de 1-0 ging die ook niet vrijuit door de verkeerde kant uit te verdedigen. Speler kon vrijuit schieten daardoor.Tja als dit de antwoorden zijn:
- 0-2 voor feyenoord!
- ja gewoon die bal hard tegen het net trappen
bij vlagen wel aardig? Heb jij het over dezelfde tapia als die ik heb gezien? een klote hakje waardoor een kansrijke aanval komt van napoli, daarna heft hij tot 2x toe buitenspel op waarvan napoli er 1 scoort en dan zijn er nog geen 10 minuten gespeeld. De 2-0 was niet echt aan hem te verwijten, dat wou hij gewoon voetballend oplossen maar bij die 3-0 was het gewoon kansloos om zo te gaan uitverdedigen
Normaal heb je bothegin, scharie met daarachter st juste en van beek. Is voor de eredivisie goed genoeg. Maar Nederland heeft niks te zoeken in de cl. Doe alles maar lekker in de el voortaan of verander het concept.Klopt, je moet hem op het middenveld zetten en anders mooi buiten de basis houden.