AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Het mag misschien raar klinken, maar ik zie onze cluppies net zo lief in de Europa league, waar ze wel gewoon hun eigen spelletje kunnen spelen. Dit is gewoon veel te hoog gegrepen en je houdt constant je hart vast. Buiten het financiële aspect om uiteraard (wat vandaag de dag ook niet geheel onbelangrijk is in de voetballerij). Kwestie van tijd ook dat we die directe plaatsing voor de cl kwijtraken
Kampioen van dit jaar speelt al laatste voorronde CL en door dit klote seizoen stroomt de kampioen van het jaar erop zelfs in de 2e voorronde CL in..

Wat als Zidane 5de wordt in La Liga maar wel de CL wint?

Vergeet de Spaanse en Europese Supercup niet.

Verbeek weigerde aanbieding: ‘Ze hebben daar ook de doodstraf'
Gertjan Verbeek zit na zijn ontslag bij VfL Bochum al zo’n twee maanden zonder club. De trainer kreeg onlangs een aanbieding vanuit Iran, maar daar heeft hij niet lang over nagedacht. Hij sloeg de aanbieiding vrij snel af. Hij zag het namelijk niet zitten om in Iran aan de slag te gaan.

Om welke club het ging, laat Verbeek niet los. "En je hebt ook bepaalde principes, hè? Ik wil me niet al te veel bemoeien met politiek, maar mijn vriendin mag daar niet eens de tribune op", zegt Verbeek in gesprek met Omrop Fryslan. "Zij mag het stadion niet in. Ze hebben daar ook de doodstraf..."

De ex-trainer van onder meer AZ en Feyenoord zei niet direct ‘nee’. "Ik heb me er wel een beetje in verdiept”, klinkt het. "Op zich lijkt het me een mooi land. 80 miljoen inwoners, waarvan 10 miljoen in Teheran, waar ik aan het werk zou gaan. Dat spreekt dan wel weer aan. Maar nee, in mijn huidige situatie, met vrouw en kind, is mij dat net iets té avontuurlijk."

Derksen zal het graag horen.

Als vrijgezel had hij wel gegaan. Kan hij daar mooi in zijn vrije tijd blokhutten bouwen.

Kijk die Pastoor nou stoer aankomen vliegen :roflol:

Mathieu tegen zn ouwe cluppie

Hij had laatst al in een interview gezegd dat hij voor bartomeu zou juichen als hij zou scoren:o
Nou op naar een mooi avondje voetbal

Geweldige pot psg bayern. Wat denken jullie?

Reeds voorsprong PSG

Anderlecht - Celtic in Vlaanderen.

:gay:

Feliciteerde Neymar nou Cavani niet met z'n goal?
Hoop dat er een penalty komt voor PSG

Olivier weer lopen fixen?

De supporters van Celtic met sjaals van Bobby Sands. :roflol:

Ancelotti ontslagen:eek2:

Terug
Naar boven