Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Dacht er al eerder aan dan jij dat postte maar verwachtte dat hij niet meer wilde ivm pensioen en leeftijd.

Kleine afgang voor Tuchel.

Die mensen zijn kei gek haha, vragen voor een ticket die je voor €75 kunt kopen ofzo gewoon €450:o

Ja hallo dat is wel even inclusief vlucht, 2x hotelovernachting en een wedstrijd. En natuurlijk is het goedkoper als je alles zelf regelt, maar wat doe je als een wedstrijd word verzet/ geannuleerd?

En ja ik heb dat meegemaakt in het seizoen
waarin Leicester City kampioen werd. De wedstrijd Arsenal vs Leicester City werd verplaatst.

@Gowdy vraag offertes op bij diverse aanbieders van voetbalwedstrijden.

Ik heb offertes opgevraagd en kom al gauw op 2400 voor 3 personen en dan zaten er niet eens is vluchten bij. Ga nog wel even uitzoeken hoe ik het ga doen

Londen is wel een dure stad. Stag do's vieren Britten vaak ook in Mokum omdat Londen te duur is.

:roflol:

Loos gebaar in een wereld vol fluo voetbalschoen. :emo:

Arsenal onwaardige notoire kaartenpakker.

Robert is on fire

Ik haat interlandbreaks. :(

Vandaag wel nog Bolivia - Brazil & Argentina - Perú.

They havent felt that good in Scotland since Archie Gemmill scored against Holland in '78!

Ik wil Argentinië-Peru live zien
48_48.gif

De Argentijnen hebben er zin in.

:popcorn:

Argentinië heeft maar 2 keer in Ecuador gewonnen. Laatste keer in 2001

David Endt commentator bij Colombia-Paraguay. Leuk!

Wordt nog wat daar in zuid amerika. Kan dus zomaar echt dat Peru naar het WK gaat en dat argentinie thuisblijft al verwacht ik dat niet. Brazilie zal gewoon vol voor de winst gaan tegen chili en Colombia en Peru spelen tegen elkaar

Tapia tot de 80e minuut blijven staan.

Terug
Naar boven