Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

dat wordt supporteren voor België volgende zomer

:fries::fries::fries::fries::fries::fries::fries::fries::fries:

Babel met heupschot die pingel laten nemen

rdlol.gif

Had Willie Waterhoofd zn grote waffel maar moeten houden over Nederland. Hoop ook dat hij nog geblesseerd is tijdens WK, Als het een paard was was hij allang afgemaakt.

Nu is maar weer de vraag wie Advocaat zal opvolgen. :emo:

Koetje binnenkort toch wel ontslagen.

6-0 / 7-0 dan gaan we naar Poetin

Louis is wellicht de enige Nederlander die momenteel in aanmerking komt. Anderzijds begint het recycleren van coaches een beetje gênant te worden. Zou nu toch eens een buitenlander gaan overwegen.

zou een goeie keuze zijn moest hij nog willen

media_xll_8687749.jpg

5f821a5597c4bcfa4f423caf8f900ce44f2288d572c0930b0cb4a2aeb4b5729a.jpg

heeft een heel mooi palmares, is iemand met inzicht en kennis van zaken, zoekt steeds naar de zwakke punten van elke tegenstander, leeft voor z'n vak, kan spelers boven zichzelf laten uitstijgen

alleen dat korte lontje van hem is een persoonlijk werkpunt, maar denk wel dat hij in een ander land zich automatisch wat meer zou beheersen

1228791681.jpg
:D

een kick-in-ass trainer is wat Nederland nu nodig heeft om ze weer op de rails te krijgen imo

Lars lagerbäck om dan toch een exoot te noemen. Heeft Ijsland mooi op de rails gekregen. En beschaafde, rustige man.

een kick-in-ass trainer is wat Nederland nu nodig heeft om ze weer op de rails te krijgen imo

Bij de KNVB doen ze er nu goed aan om hoger te mikken. Dat Nederland het EK en WK miste is grotendeels op het conto van de trainers te schrijven. Preud'homme is nog nooit actief geweest in een grote competitie, en heeft dusdanig geen fatsoenlijke prijs gewonnen. :emo:

Bij de KNVB doen ze er nu goed aan om hoger te mikken. Dat Nederland het EK en WK miste is grotendeels op het conto van de trainers te schrijven. Preud'homme is nooit actief geweest in een grote competitie, en heeft dusdanig nog geen fatsoenlijke prijs gewonnen. :emo:

zie ik anders, PH is iemand met trainerstalent en iedereen is ooit laag begonnen. Martinez had ook nog niet echt iets groots verwezenlijkt en vond ik in het begin ook maar een vreemde keuze, ik geef hem tot nu toe nog steeds het voordeel van de twijfel

Hoe ze bij Martínez zijn uitgekomen gaat ook nog steeds mijn toupetje te boven. Dat het hondstrouwe Everton publiek hem uitkotste zegt genoeg.

is geen ezel, maar komt hier iets teveel met z'n smoel op tv. ze mogen eens een andere bekende Nederlandse ex-voetballer uitnodigen.
Mulder zijn visie kennen we onderhand al. steek gerust eens de banden van zijn wagen lek net voor hij afreist naar België :D

laat hem maar in Belgie gaan wonen ,wij zijn allang blij dat we van dat pedant mannetje zijn verlost :roflol:

Terug
Naar boven