Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Zo laat is het niet. :) (1.30)

De Duitse Luca Toni.

Hmpf, ben je er zo een.

Lionel Messi heeft zijn aflopende contract bij Barcelona nog altijd niet verlengd en daar hoopt Manchester City deze winter van te profiteren. Volgens AS gaan The Citizens in januari een bod van 400 miljoen euro neerleggen in Barcelona voor de Argentijn. De Engelsen willen Pep Guardiola zó graag herenigen met Messi dat ze een dergelijk bedrag over hebben voor een speler wiens contract afloopt.

Ik kan die 400 miljoen niet serieus nemen. Het bedrag wat er voor Neymar is neergelegd slaat ook helemaal nergens op en dit zou helemaal het einde zijn

400 miljoen voor een speler... Dat is ongeveer evenveel als gevraagd wordt in ons landje om de werkdruk in het basisonderwijs te verlagen.

Bizarre bedragen als je het in perspectief brengt.

De rechtsachter van de Italiaanse vicekampioen.

:trollfacex:

en Karsdorp zijn bijdrage hieraan was wat precies? :rolleyes:

Ik kan die 400 miljoen niet serieus nemen. Het bedrag wat er voor Neymar is neergelegd slaat ook helemaal nergens op en dit zou helemaal het einde zijn

gebeurt toch niet. Messi is een speler van Barcelona voor Barcelona. Die gaat nooit van zijn leven ergens anders voetballen. En zelfs al gebeurt dat wel denk ik dat het zeer onwaarschijnlijk is dat hij in de PL gaat ballen. Daar schoppen ze zijn enkels binnen een paar maanden naar de klote.

Overschatte prijs al je het mij vraagt. Zo'n beetje alle winnaars zijn aanvallers of offensieve middenvelders. :emo:

Ik vind Oblak wel een baas. Die zal het natuurlijk nooit winnen. Usual suspects zullen wel weer reclame maken voor de UEFA.

Waar zijn de Nederlanders btw?

Ed Konijn :D

Nu gaat het los in Wales.

Wil Bale op WK!

Wie gaan er allemaal morgen naar de uitzwaaiwedstrijd van Robben kijken?

Ik zal hem niet missen.

2h3rjmp.jpg

Die gaat nooit van zijn leven ergens anders voetballen.

Hij zou graag zijn carrière afsluiten bij Newell's Old Boys. Laat ons hopen van niet. :)

Laatst bewerkt:
Heb je in de nacht ook wat te kijken :rolleyes:

Na vanavond weten we of de grote mannen(Messi/Ronaldo) erbij zijn op het WK. Al zouden ze ook nog beide natuurlijk playoffs moeten gaan spelen

Terug
Naar boven