Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Al eerder gezegd: opmerkelijk dat er amper Nederlanders spelen in PD. (Beste competitie ter wereld). Alleen Cillesen.

Laatst bewerkt:
Doel je louter op Nederlanders en Belgen? Mertens begon bij Napoli anno 2013/2014. Voor het gemak reken ik enkel Spanje, Duitsland, Engeland en Italië tot de grote competities.

In het verdedigende compartiment zijn er misschien een paar die kunnen doorgroeien.

• Hoedt (Southampton)
  • van Dijk (Southampton)
  • de Vrij (Lazio)
  • De Roon (Atalanta)
  • Hateboer (Atalanta) (?)
  • Karsdorp (Roma) (?)
Bas Dost zou een transfer naar Spanje moeten maken.

Ah ja zegt er misschien bij. de Vrij kan wel genoemd worden als speler die succesvol geworden is bij een stap hogerop in het buitenland maar beter zie ik hem niet meer worden daar.
van Dijk zou eigenlijk ook in dit rijtje horen maar speelt helaas maar bij een middenmoter, geef ik wel een goede kans het bij een betere club waar te maken. (al dacht ik dit vaker van Nederlandse spelers).

Wat Dost laat zien maakt mij niet heel veel indruk. In Duitsland faalde hij, in Portugal spelen nogal wat zwakke broeders die vergeleken kunnen worden met de Eredivisie. Dan denk ik dat Mertens het van de laatste jaren het best heeft gedaan vanuit de Eredivisie. Dan vond ik wat Depay heeft laten zien bij PSV toch meer indruk maken, maar het zegt dus niks of je het redt bij een grotere club want zie Depay niet hetzelfde doen bij een Napoli.

Laatst bewerkt:
Moest opeens aan deze denken.

Ik mis toch de echte Ronaldo, die hoort er in. De neppe er maar uit. Is er nooit wat beter dan Hierro geweest? Deze defensie mag de veters van het Serie A all time team niet eens strikken.

Ramos.

Laatst bewerkt:
Feyenoord weer thuis in de beker :trollface:

Wat nu met Barca? :(

Wordt idd nog wat. Real is dus denk ik vrij dit weekend..

Kane geblesseerd, mist Utd uit en Real thuis

V.d. laatste vijf Liverpool trainers heeft Rafa nog steeds het beste winstpercentage.

• Rafa | 55,43% | 350 Games
  • Brendan Rodgers | 50% | 166 Games
  • Jürgen Klopp | 49,12% | 144 Games
  • Kenny Dalglish | 47,30% | 74 Games
  • Roy Hodgson | 41.94 | 31 Games

Laatst bewerkt:
Hij managed het wel met swag.

Rafa is ook gewoon een goede trainer maar had nooit naar Real moeten gaan

AC Milan spent in the region of £175M in the summer and the Rossoneri can hardly be happy with the start they’ve had, currently finding themselves 8th in Serie A (they were third this time last year) despite a 4-1 win at Chievo on Wednesday.
One such summer transfer was the acquisition of Leonardo Bonucci from Juventus and the joke in Italy at present is that he has made both team’s defending worse! He will be suspended for this game due to his red against Genoa (and was suspended in the win at Chievo).
Champions Juventus have got their season back on track after winning their last 2 games, including a 4-1 win at home to Spal on Wednesday, but still find themselves in third place in Serie A.
Milan have only managed 1 win against Juve at home in the last 5 games, 4 of those 5 games have produced under 2.5 goals.
November ’11 was the last time Milan secured a half-time lead against Juve in any competition – a run of 13 games.
Paulo Dybala (Juve) scored in 2 of the 3 games the sides played against each other last season and has 11 goals in 10 Serie A games this season, just 5 goals less than the entire Milan team.
Juventus and Milan games this season have produced a total of 13 goals between the 61st and 75th minutes.

Ik kijk naar winstpercentages.

giphy.gif

:emo:

:lol: Je doet leuk mee de laatste tijd.

Wat staat er op het programma deze voetbalavond?

Terug
Naar boven