XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Leganés zometeen ook nog

Ajax loopt ook te strontzakken

Tijdrekken bij Barca. Ach ach ach

Als NEC kampioen wordt krijgt Telstar, als de stand zo blijft, de eerste periodetitel :clap:

Catalanen winnen van centraal gezag. Zal episch zijn

Vreemde balans na tien wedstrijden. Had iemand dit gezegd na de Supercup dan was hij opgenomen in het gekkenhuis.

Veel Nederlanders bij de Rangers toen. (Numan, Mols, Konterman, Gio, R. De Boer, Ricksen, etc)

Van Vossen / Waterreus

Hoeveel keer per jaar wordt daar wel niet de Old Firm gespeeld? :roflol:

Wat een jankzak

uiteindelijk dus 3 wedstrijden schorsing. Veel te weinig naar mijn mening, van achter en vol op de man. Veldwijk mag blij zijn dat hij meteen weer op kon staan

Ik schoot in de lach. :roflol: Slaat nergens op inderdaad.

uiteindelijk dus 3 wedstrijden schorsing. Veel te weinig naar mijn mening, van achter en vol op de man. Veldwijk mag blij zijn dat hij meteen weer op kon staan

Bij de amateurs zou je voor zo'n overtreding minimaal het dubbele aantal wedstrijden krijgen qua schorsing.

Mensen hier die trouwens Real madrid kijken/volgen? Ik irriteer me de laatste tijd dood aan Isco. Waar hij vorig jaar een echte teamspeler was is het nu net of hij alles zelf wil oplossen. Gisteren een paar momenten waar hij letterlijk de bal afpakt van Kroos of Modric en hij zich weer vast dr
Bij de amateurs zou je voor zo'n overtreding minimaal het dubbele aantal wedstrijden krijgen qua schorsing.
Daar zou het inderdaad meteen 6 a 7 wedstrijden zijn. Ach het blijft apart die tuchtcommissie

Iemand die weet waar Renan Felipe Boufleur - Wikipedia deze man nu zit? Hij was een toploanée voor de lagere klassen in België in fm2010-2011, nu nergens meer te bespeuren.

Mensen hier die trouwens Real madrid kijken/volgen? Ik irriteer me de laatste tijd dood aan Isco. Waar hij vorig jaar een echte teamspeler was is het nu net of hij alles zelf wil oplossen. Gisteren een paar momenten waar hij letterlijk de bal afpakt van Kroos of Modric en hij zich weer vast dr

Het verschil in doelpunten met Barcelona is ieder geval opmerkelijk. (28/3 vs. 19/9) Morata is hun grootste mis-verkoop van de laatste jaren. :emo:

Uiteindelijk ben je erop achteruitgegaan:
Mariano en Morata weg -> mayoral terug
Danilo weg -> hakimi naar eerste gehaald
James weg -> ceballos gehaald
Pepe weg -> vallejo terug

Allemaal downgrades.. het seizoen is gelukkig nog lang en als CR7 weer in vorm komt en Bale een keer een paar maanden achter elkaar kan spelen kan het allemaal nog.

Terug
Naar boven