AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Wat laat hij zich weer kennen

Aan Büttner heb je toch ook helemaal niks he :emo:

Komt nog wel een rooie aan

Evra zal wel weer uitgescholden zijn ofzo, gevoelig mannetje. Wel een leuke gast op instagram:emo:

Als die supporter racistische opmerking maakte sloeg het nergens op want hij had zelf volgens mij ook een kleurtje.

Evra kan er net zo goed mee stoppen. Cantona kreeg 8 maanden destijds.

Ik moet die Cantona voor geen meter maar hij deed het tenminste nog een beetje met swag.

Schmeichel had ook zin om te matten zo te zien. Het Poolse in hem kwam naar boven. :D

Geven ze die supporter ook nog de schuld. Is altijd een ander bij halve garen.

''Ik ben 30, laten we zeggen een kwart van me leven''

Cilissen of Zoet? Zeg het maar, jongens!

Cilessen en Zoet zijn allebei matige keepers. Doen niet veel voor elkaar onder. Derhalve maakt het mij niet zoveel uit. Cilessen is prima en Zoet is ook prima. Ik vind verder Advocaat in zijn reactie wel wat kleinzerig. Als Zoet een vraag krijgt wat hij van de situatie vindt, dan mag hij daar gewoon eerlijk op antwoorden. Gejank van Advocaat daarover is niet nodig.

Ben voorstanders van spelers die aan de bak komen. Jeroentje in Oranje!

Mocht ik moeten kiezen geniet Zoet ook mijn voorkeur. Geef hem eens het vertrouwen voor een lange periode. Hoop dat hij een mooie transfer kan maken aan het eind van het seizoen en zich manifesteert bij een club hogerop.

Moest wel lachen toen Cilessen een tijdje geleden zei dat hij 'goed is op training'.

Moest wel lachen toen Cilessen een tijdje geleden zei dat hij 'goed is op training'.
Ene kant geef ik hem gelijk. Of je staat een lekker potje te keepen tegen Messi, Suarez en Iniesta of je staat tegenover een Brenet of Schwaab haha.
Persoonlijk zou ik ook voor Zoet gaan

Terug
Naar boven