AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

-win-the-game-against-you-but-you-can-lose-the-game-against-the-italians-johan-cruijff-55-9-0969.jpg

Dacht dat iemand zei dat Belotti zo goed was?

Het is de schuld van Ventura! :mad:

Misschien missen ze Pellè? :emo:

Zweden is het Ierland van Italië. :emo:

Toch jammer voor buffon

Zou toch wel mooi zijn als Zlatan alsnog mee naar het wk gaat:o

Straks komt Zlatan terug en verpest het team van Zweden weer door de Koninklijke Hoogheid uit te hangen

Wel leedvermaak. Dat Italië is natuurlijk altijd best verwend geweest qua resultaten in verhouding met wat ze hebben laten zien. Nee, ik geniet hier wel van. Maar ook van andere grote landen als ze eruit liggen, zo ben ik dan wel weer. Frankrijk en Engeland in '94, Engeland in 2008 en nu Italië. Als Nederlander ben je als voetballiefhebber momenteel wat verbitterd, vandaar wellicht.

1990 was Frankrijk er ook niet bij. bron: mn panini album

Welke landen waren er altijd bij sinds WWII?

Ik lees dat Italië (zogezegd) niet meer over voldoende aanvallende kwaliteiten beschikt. Heb eerder de indruk dat ze niet meer over capabele trainers beschikken. :emo:

Dit is veelzeggend:

Ook bondscoach Ventura is weinig illuster. En bovendien ten dode opgeschreven. Bijzonder pijnlijk hoe De Rossi niet eens wou invallen. “Waarom moet ik erin? We moeten niet gelijkspelen, we moeten winnen!” wijzend naar Insigne die geen minuten kreeg.

Zegt genoeg natuurlijk dat die spelers zelf beter weten wie ze in moeten brengen. Bij een 0-0 stand breng je toch een extra aanvaller...

Getuigen het filmpje hebben ze in ieder geval nog persoonlijkheden in het team zitten. Trokken de NL spelers maar eens wat meer hun mond open tijdens periode Blind.

Insigne hoort gewoon in de basis te staan, een van de weinige bij Italië die een wedstrijd kan kantelen en nu stond die Gabbiadini erin??? Sowieso ook raar dat Belotti en El sharaawy er niet in stonden.

Epich palmares ook van Jean Pierre

Terug
Naar boven