XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Heb er toch de pest aan dat Italië er niet zal bij zijn.

Als ze niet goed genoeg zijn houdt het gewoon op, Sjef.

Wow, ziet er ineens minder rooskleurig uit voor de Ieren.

Mijn introductie to De Rossi

Eriksen:wanker:

De Amerikaanse voetbalbond en een marketingbureau onderzoeken de mogelijkheid om een toernooi te organiseren met landen die niet naar het WK gaan. Onder meer Italië, Chili, de Verenigde Staten en Oranje zouden het deelnemersveld moeten vullen.

Het toernooi moet in de zomer in de Verenigde Staten gespeeld worden, zo melden diverse media in dat land waaronder Sports Illustrated. Het deelnemersveld zou uit zestien landen moeten bestaan. Ook onder meer Ivoorkust, Kameroen, Ghana, Ierland, Wales, Tsjechië, Ecuador en China zouden kunnen worden uitgenodigd.

De voorlopige naam van het eventuele toernooi is World Cup NIT (National Invitational Tournament), wat door cynici in de VS al is omgedoopt tot World Cup 'Not In Tournament'. De plannen van de Amerikaanse bond lijken desondanks serieus.
'Amerikaanse bond overweegt toernooi voor niet-WK-deelnemers met Oranje' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Kan me alleen niet voorstellen dat spelers hiervoor hun vakantie willen opofferen. Toen België deelnam aan de Kirin Cup was dat een probleem als ik het goed herinner.

Cookies op VI.nl
gaat allemaal wel erg snel met hem. Lijkt me dat als er een zeer goed bod komt in de winterstop dat Brands slim genoeg is om nee te zeggen ivm het WK dat er aankomt, speelt Lozano daar goed kan hij na ook nog eens een goed seizoen bij PSV richting de 50 miljoen gaan. Een van de beste psv spelers die ik in jaren heb gezien al is dat ook niet zo moeilijk:o

Volgens mij is het ook echt een hele dankbare jongen. Van wat ik over hem hoor loopt hij niet naast zijn schoenen, traint veel en wil echt beter worden. Jaja, dat is al heel wat tegenwoordig. Desondanks bouwt er zich nu wel een grote druk op, gezien het feit dat hij nu een hype is en het dé nieuwe revelatie van Mexico moet worden. Hopelijk weet hij zijn huidig rendement en instelling door te trekken tot en met het WK, dan staat zowel hij en PSV er erg goed op.

Wat een klapmongool is Frits toch.

Frits is stuk ouder geworden lijkt wel na dat JBC gebeuren

Komt door al dat 'uithuilen' natuurlijk.

Ik zou het wel leuk vinden om zo'n 'Loser Cup' te kijken, toch een mooi deelnemersveld.
Maarja, die voetballers willen ook vakantie hebben. En hun clubs zullen ook wel dwars gaan liggen, omdat spelers vermoeider terugkomen en kans hebben op blessures. Voor een echt WK heb je dat over, maar voor zo'n toernooitje?

Gaat toch niet door en als het doorgaat haken de grotere spelers inderdaad af.

Terug
Naar boven