XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Dit team was hier nog net iets sterker geworden dan in 1998. Natuurlijk hadden de penalties er gewoon in gemoeten. Maar toch, Nederland had gewoon alle wedstrijden in de Kuip moeten spelen en geen trainer met 0,0 ervaring aan moeten stellen.

ter vergelijking, van Bronckhorst was hier 25 jaar en moest blij zijn met een selectieplaats. Toen hij 35 was in 2010 was hij een van de sterkhouders.

Dit is toch weer kippenvel

Jan Koller

Toen Anderlecht nog de eerste ronde van de CL overleefde. :emo:

Toen ik en hij in Lokeren speelden ben ik met hem(en nog een hoop anderen) samen nog om schoenen geweest in Beveren, waar ze een voetscan deden om je schoenmaat/soort te berekenen.
Hij kon toen nog geen woord Nederlands, maar op de bus over keepen in Engels gelult, hij is dat ook nog geweest.
Had ik geweten wat hij erna had gedaan had ik een handtekening gevraagd.

Hoeveel van die epic teams hebben 'De Brazilianen van het Noorden' wel niet gehad? En hoeveel prijzen? :(

Zo zie je maar dat winst of verlies aan een zijden draadje kan hangen. In '88 zat gewoon alles mee.

Maar, als het kopballetje van Kieft er niet in was gegaan was het tijdens het WK '90 misschien wel goed gekomen.

Zo zie je maar dat winst of verlies aan een zijden draadje kan hangen. In '88 zat gewoon alles mee.
Uit mn hoofd zat Nederland na de eerste wedstrijd in de rats. (goal Rats Sovjet-unie 0-1 verloren) Daarna ook niet denderend. En wedstrijd tegen Engeland was geflatteerd wel hattrick dacht ik door Marcel. Toen, idd, spinkopballeke van Kieft en in halve tegen Duitsland was ook niet verdiend. Finale was wel vlammend.

Toen ik en hij in Lokeren speelden ben ik met hem(en nog een hoop anderen) samen nog om schoenen geweest in Beveren, waar ze een voetscan deden om je schoenmaat/soort te berekenen.
Hij kon toen nog geen woord Nederlands, maar op de bus over keepen in Engels gelult, hij is dat ook nog geweest.
Had ik geweten wat hij erna had gedaan had ik een handtekening gevraagd.

Vroeger wel eens naar gezocht: Nederlands sprekende Koller op yt. Nooit gevonden.

De voetbalgoden hebben in ieder geval gevoel voor humor. Toen Portugal hun gouden generatie had verloren ze de finale van Griekenland. Vorig jaar won een Portugal van de twee garnituur dan weer van de op papier veel betere Fransen.

Zonder het nieuwe systeem (en Ronaldo) waren ze zelfs niet doorheen de eerste ronde gekomen. :emo:

Milan weer verloren

Derksen is van dezelfde mening als van de Kerkhof.
Cruijff heeft ook weleens balletje opgegooid dat hij geen keeper wilde in een team maar een twaalfde man extra maar dat bleek niet te mogen. Jongbloed was een betere meevoetballende keeper dan Van Beveren. Zal wel de reden geweest zijn waarom Koninklijke Hoogheid Cruijff liever de keeper van FC Amsterdam wilde

Dat östersunds al door is vind ik veel verrassender. Is pas net een seizoen in de Allsvenskan

In Betondorp, A.

sappie

Wie zijn er momenteel actief in Italië?

Atalanta: Hateboer & de Roon
Lazio: de Vrij
Cagliari: van der Wiel
Roma: Strootman

???

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven