MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Premier League is tegenwoordig Het Beloofde Land. Armenteros speelt bij Benevento is eigenlijk ook een halve Nederlander.

PL is financieel aantrekkelijker. Anders ga je niet van Lazio naar Southampton lijkt me. :emo: (Hoedt)

Sassuolo- Timo Letschert

Cristiano Ronaldo: ‘Ik ben de beste voetballer aller tijden’
Cristiano Ronaldo won donderdag voor de vijfde keer in zijn loopbaan de Ballon d’Or, de prestigieuze prijs voor de beste voetballer ter wereld. Net als Lionel Messi, de nummer twee van dit jaar, heeft de Portugees de award nu vijf keer in de wacht gesleept. In gesprek met France Football, het Franse magazine dat de verkiezing al jaren op zich neemt, laat Ronaldo weten dat het meer dan terecht is dat hij opnieuw verkozen is tot beste voetballer ter wereld.

Ronaldo won de Ballon d’Or eerder in 2008, 2013, 2014 en 2016. “Ik kan niemand aanwijzen die beter is dan ik”, blaast de aanvaller van Real Madrid hoog van de toren. “Er is geen speler die dingen laat zien die ik niet kan. Daarentegen doe ik zelf dingen die anderen niet kunnen. Er is geen speler die completer is dan ik. Ik ben de beste speler in de geschiedenis, in goede en slechte tijden.”

Ronaldo won eerder dit jaar met Real Madrid het Spaanse kampioenschap en voor de tweede keer op rij de Champions League. De aanvaller van de Koninklijke werd ook nog eens topscorer van het miljardenbal. Door zijn prestaties liet hij Messi en Neymar achter zich. Waar de Argentijn de Ballon d’Or al vijf keer won, wacht Neymar nog op zijn eerste. "Hij kan de Ballon d’Or in de toekomst winnen. Hij is voor een reden als derde geëindigd, na Messi en mijzelf”, aldus Ronaldo bij de uitreiking.

:orly:

Die goal van Almere City :lol:

Wat een kutlogo heeft Juve nu

Rip Bosz

Bosz is compleet overschat. Dat Ajax met horten en stoten in de EL finale kwam is ze in Dortmund blijkbaar ontgaan.

Come back to Ajax. We've got cookies! Laat die Keizer maar ophoepelen met zijn 'verkeerde Amsterdamse accent'. En neem die niet vliegende stiekemerd mee.

Wat doet Stam nou weer :roflol:

Bayern München heeft vanmiddag in de uitwedstrijd bij Eintracht Frankfurt noodgedwongen zijn vierde doelman opgesteld. Sven Ulreich bleek op het laatste moment niet fit genoeg, zodat trainer Jupp Heynckes een beroep moest doen op Tom Starke.

De 36-jarige Starke had afgelopen zomer eigenlijk zijn loopbaan al beëindigd. Omdat de keepersproblemen bij Bayern zich toen al aandienden, had de club hem gevraagd te blijven trainen. Eerste keus Manuel Neuer en Christian Früchtl zijn al langer geblesseerd. Op de bank in Frankfurt zat nu zowaar de vijfde doelman, de 18-jarige Ron-Thorben Hoffmann, keeper bij de junioren.

Bayern won het duel met 0-1, een goal na 20 minuten van Arturo Vidal. Omdat achtervolger RB Leipzig op eigen veld twee punten verspeelde tegen Mainz (2-2), mag Bayern zich nu al ‘Herbstmeister’ noemen in de Bundesliga. De Beierse topclub telt in het klassement acht punten voorsprong op Leipzig.

Dat zie je ook niet elke dag. De vierde doelman in het doel, en de vijfde op de bank. :)

Straks zien we nog Olivier of Sepp in het doel verschijnen.

Dat zie je ook niet elke dag. De vierde doelman in het doel, en de vijfde op de bank. :)

Ik weet nog dat tijdens Bayern - Ajax in 1995 halve finale CL ook de 4e (amateur) keeper bij Bayern in goal stond. 0 - 0 .Ik weet niet of Ollie er al in stond maar de return 5 - 2

Terug
Naar boven