AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Het zal knokken worden centraal achterin.

van Dijk
Hoedt
de Vrij
de Ligt
Indi
Aké (?)
Mensah (?)

Zonde dat er gewoon geen redelijke backs ter beschikking zijn. van Dijk zal er toch wel boven uit springen nu qua status met naast hem de Vrij.

Genoeg oefenwedstrijdjes om uit te proberen komende maanden. :)

En die speelt amper in de competitie (Blind)

Van Gaal haalde weleens een vleugelaanvaller naar achter. Kan me Reiziger en Bogarde herinneren als aanvallers nog voor komst bij Ajax

Internazionale voert gesprekken met Barcelona over een verhuurperiode van Gerard Deulofeu. De Italianen hopen de aanvaller een half seizoen over te kunnen nemen. (Tuttosport)
Bye bye :wave:

Bij Michael en Winston was het begin carriere en zijn daarna daar ook blijven spelen. Kuyt, Cocu en Zenden waren, idd, spelers die je echt overal kon zetten en het was kwaliteit.

Ajax legt gewilde Tagliafico vast
Cookies op VI.nl

Ze hebben naar me geluisterd dat er meer Zuid-Amerikaanse passie /winmentaliteit moet komen in de eredivisie

Wel interessant die pro sectie van vi. Beetje zoals catenaccio.nl vroeger

Nu komen de aankopen die Keizer nodig had. Beetje sneu allemaal.
Kuyt, Cocu en Zenden waren, idd, spelers die je echt overal kon zetten en het was kwaliteit.

Seedorf en R. de Boer konden het ook. Vreemd dat je dit niet vaker ziet.

(Luis Enrique en McManaman schieten me nu ook te binnen)

Laatst bewerkt:
Seedorf en R. de Boer konden het ook. Vreemd dat je dit niet vaker ziet.

(Luis Enrique en McManaman schieten me nu ook te binnen)
Backs moeten in het hedendaagse voetbal al de hele flank bestrijken of bedoel je meer dan alleen een flank bestrijken?

Met die laaste post bedoelde ik eigenlijk spelers die op meerdere posities uit de voeten kunnen.

Berizzo heeft K.

Met die laaste post bedoelde ik eigenlijk spelers die op meerdere posities uit de voeten kunnen.

Davids werd ook weleens in de verdediging gezet. Tegen Real uit, met Davids achterin werd door Ajax een van de beste wedstrijden ooit gespeeld. Denk dat Davids achteraf ook wel een aardige back zou zijn geweest in het hedendaagse voetbal. Het jaar dat Ajax de CL won was F.de Boer vaste linksback. Dat zou nu echt niet meer kunnen.

R.de Boer stond in de spits. Was ook meer een flankspeler.

van Bronckhorst schoof ook succesvol een rij achteruit destijds.

Blind - van Dijk - [Hoedt/de Vrij/de Ligt/Indi] - Tete

Toch niet onaardig?

Ajax contracteert spelers van Cape Town
Ajax heeft twee Zuid-Afrikaanse spelers gecontracteerd. Rechtsbuiten Leo Thethani en centrale verdediger Dean Solomons, beiden 18 jaar, bereikten overeenstemming met de club. Dat meldt Ajax op zijn website.

De contracten van beide spelers kennen een looptijd van drie seizoenen, tot en met 30 juni 2020. In beide contracten is voor Ajax een optie opgenomen voor nog een jaar, tot en met 30 juni 2021.

Terug
Naar boven