Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

In beeld: wie ruzieden er in het verleden met José Mourinho?
Mkhitaryan is ook niet zo goed als bij z'n vorige club. Mourinho was goed voor een jaartje wat mij betreft.

De tijd van Henrikh Mkhitaryan bij Manchester United lijkt erop te zitten en the Red Devils willen meewerken aan een vertrek van de Armeniër. Internazionale en Borussia Dortmund zijn geïnteresseerd en Mkhitaryan heeft zelf zijn zinnen gezet op een terugkeer naar Duitsland. Manchester United zal zijn eisen echter wel af moeten zwakken voordat het tot een akkoord kan komen met die Borussen.

Paulo Wanchope heeft naar eigen zeggen met veel opmerkelijke spelers samengespeeld, maar volgens de Costa Ricaan was Paolo Di Canio wellicht de meest memorabele. De oud-aanvaller van onder meer Manchester City zegt in gesprek met de Daily Mail dat hij tussen 1999 en 2001 met de Italiaan bij West Ham United zat en dat zijn ploeggenoot een opvallend ritueel had.

"Gepassioneerd, gek… Op de dag van de wedstrijd, was zijn stemming zowel heel serieus als krankzinnig. Hij zat vlak voor de wedstrijden in de kleedkamer en begon te praten tegen zijn benen. Hij was volledig in zijn eigen wereldje. Geconcentreerd. Hij vertelde zijn benen dat ze voorbereid moesten zijn en dat ze dit of dat moesten gaan doen", aldus de 71-voudig international.

"Ik zat op de bank toen hij die bekende volley maakte tegen Wimbledon. Wow! Hij deed zoiets wel iedere dag op de training", vervolgt Wanchope, die bij West Ham ook samenspeelde met onder meer Rio Ferdinand, Joe Cole, Frank Lampard en Michael Carrick. "Dat was wel een elftal zeg. Die jonge gasten hadden echt een geweldige mentaliteit. Ferdinand en Lampard deden altijd extra werk. Het zijn zulke details die ze tekent."

:roflol:

Schmeichel

Cole
Terry
Rio
G. Neville

Giggs
Gerrard
Lampard
Ronaldo

Henry
Shearer

T1: Ferguson

Geen plaats voor mijn rosse vriend. :(

Irwin voor Cole. Stam voor Terry. Bergkamp voor Henry en Gerrard en Lampard mogen de voeten niet eens kussen van Scholes en KEane.

Next

Stam voldoet niet aan hun criteria.

:trollfacex:

Rodney Kongolo maakt het seizoen af bij Doncaster Rovers. Afgelopen zomer werd de negentienjarige Nederlandse jeugdinternational al door Manchester City uitgeleend aan de club uit de League One en de verhuurperiode is nu door beide partijen verlengd tot aan het einde van dit seizoen. Kongolo mag zich vaste basisspeler noemen in de ploeg van manager Darren Ferguson.

Desailly zat vroeger altijd in mijn dreamteam. Was hem bijna vergeten, hoor je nooit meer wat van.

Vroeger als Oranje of Nederlandse ploeg tegen een club moest en Desailly stond bij de tegenpartij in de opstelling wist je al dat het schier onmogelijke avond werd.

Zijn CL goal

Het enige Dream Team op dat veld was Milan :)

Vond het woord dreamteam ook wat te veel van het goede achteraf. Nationale ploeg van Spanje was toen ook vrij matig tijdens een eindronde. Toevallig waren wel Stoitchkov, Hagi en Romario de helden op het wk '94. Weet niet of ze al bij dit team zaten toen.

Echte Dream Team was niet eens een voetbalploeg. Was journalistiek geintje omdat Dream Team in Barcelona zijn kunstje vertoonde op de OS en FC Barcelona toen ook prima spelers en trainer had.

De kans is groot dat Alexander Büttner wordt verhuurd. De verdediger, die door trainer Henk Fraser uit de selectie werd gezet, heeft van Vitesse te horen gekregen dat hij verhuurd mag worden. "Ik heb inmiddels een gesprek gehad met Marc van Hintum (technisch directeur, red.)”, zegt zaakwaarnemer Alexander Bursac in gesprek met Voetbal International. "We hebben de toezegging gekregen dat Alexander verhuurd mag worden deze winter. De eerste buitenlandse clubs hebben inmiddels al bij me geïnformeerd."

Laatst bewerkt:

Lowietje van Gaal werd derde met Clasie en de Guzman op het middenveld. Denk daar maar eens over na. :emo:

Nigel gaat naar Mainz. Is mooie club.

Virgil in de basis bij Liverpool

Terug
Naar boven