AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

De speler die zich een paar weken geleden de beste aller tijden noemde weet het momenteel goed te verbergen. :emo:

Het is echt ongelofelijk,wat een drama wedstrijd weer gisteren. Niemand zat er echt lekker in en dan krijg je eigenlijk nog de kans op de 2-3 in de laatste minuut via Vazquez en dan laat je het liggen.. Nee het is niet het seizoen van Real in la liga en als je 2 slechte wedstrijden speelt tegen PSG is het een verloren seizoen

Het is echt ongelofelijk,wat een drama wedstrijd weer gisteren. Niemand zat er echt lekker in en dan krijg je eigenlijk nog de kans op de 2-3 in de laatste minuut via Vazquez en dan laat je het liggen.. Nee het is niet het seizoen van Real in la liga en als je 2 slechte wedstrijden speelt tegen PSG is het een verloren seizoen
Nog geluk gehad dat ze geen 2 rode kaarten kregen en konden eigenlijk blij zijn met het gestolen punt daar. Wel prachtgoals van Bals die wel lekker in vorm lijkt.

Rode kaarten kan ik me zo niet voor de geest halen? Misschien 1 met die penalty voor Keylor maar daar geven ze tegenwoordig bijna nooit meer rood voor. Bale zit er inderdaad wel redelijk in maar die kan nog zoveel beter, hij moet gewoon een lange reeks wedstrijden spelen zonder een keer geblesseerd te raken. Ik hoop iig dat Zidane voor de BBC kiest met kroos, modric en casemiro erachter de komende tijd.

Nou, hij ging niet echt voor de bal. :emo:

Laatst bewerkt:

Eindelijk verlost van het pleurisweer in Engeland.

In Spanje kan het ook spoken hoor

Leuke doc. die over keepers. Nou ja, leuk. Geeft wel beeld over de stress die ze ervaren.

Keepers krijgen niet genoeg krediet.

Kan me die wedstrijd tegen Club Brugge nog herinneren trouwens. Denk dat Juan Riquelme toen scoorde.

(dat geneuzel over 'meevoetballen' weer)

Aan de andere kant ze krijgen meer dan ze eigenlijk verdienen de laatste 20 jaar. Die verantwoordelijkheid hoort er gewoon bij.

De Boer openlijk praten over een speler is ook not done. Deed LVG ook nooit.

Wat dat betreft is de druk wel groter voor een voetballer door dat er een hele achterban van een club meeleeft. Alhoewel, misschien heeft Enke wel een ploeggenoot als Kramer gemist, kon hij lekker een kroketje eten tijdens de rust om te ervaren hoe het is geen druk te hebben.
Als het voetballeven zo'n hel is door de stress, waarom niet stoppen?

Jelle zat gewoon boven zijn niveau. Is een sjuup keeper.

Hebben ze Jordi serieus een column gegeven? :emo:

Misschien mist Nederland op dit moment wel zulke spelers. Iemand die over Jeroen Zoet zegt dat hij liever een andere doelman in Oranje ziet bijvoorbeeld.
Wie? Zijn allemaal droppies. De een is nog slechter dan de ander. Is gewoon les 1 in de voetballerij: Niet kritisch zijn over je spelers/medespelers in de media. Messi slash Ronaldo doen dat ook niet.

Wanneer zal Guus eens terugblikken op de omgekochte scheidsrechters tijdens het WK van 2002?

Terug
Naar boven