AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Trivia time
● Spelers als Lionel Messi, Cristiano Ronaldo of Neymar hebben natuurlijk al behoorlijk wat verdiend in hun loopbaan, maar de rijkste speler van de wereld staat onder contract bij Leicester City en speelt daar ook nog eens in het reserveteam. Het gaat om Faiq Bolkiah, een negentienjarige vleugelaanvaller die het neefje en een van de erfgenamen van Hassanal Bolkiah is. En dat is dan weer de sultan van Brunei, met een vermogen van 17,6 miljard euro (!) een van de allerrijksten ter wereld. Faiq hoeft bij zijn loopbaanplanning dus duidelijk niet te kiezen voor de financiën... (Het Laatste Nieuws)

Ik las het gisteren inderdaad al ergens, daar werd een bedrag van 20 miljard genoemd haha.

‘Sneijder kwam alleen nog bij Oranje om dat interlandrecord te halen'
Wesley Sneijder verruilde OGC Nice afgelopen week voor Al-Gharafa SC uit Qatar. De 33-jarige middenvelder speelde sinds afgelopen zomer in Zuid-Frankrijk, maar kwam daar in de afgelopen zes maanden maar tot een beperkt aantal wedstrijden. Willem van Hanegem begrijpt wel dat Sneijder nu de overstap naar het Midden-Oosten maakt.

“Ik vind het een heel normale zaak. Misschien had hij het wel eerder moeten doen. Eén of twee jaar eerder? Ja, ik had het gevoel dat het op een gegeven moment wel op was”, zegt Van Hanegem bij Peptalk. Sneijder speelde in juni zijn 131e interland voor het Nederlands elftal, in de wedstrijd tegen Luxemburg, en werd daarmee recordinternational van Oranje. Uiteindelijk staat de teller momenteel op 133 interlands.

“Ik vond gezien zijn kwaliteiten dat hij alleen bij het Nederlands elftal kwam om dat interlandrecord te halen. Dat hoort niet bij dat soort klassespelers”, stelt de Kromme over Sneijder, die een contract voor anderhalf jaar ondertekende in Qatar. Turkse media onthulden dat hij in die periode een salaris van 3,75 miljoen euro op zal strijken. “Ik nam de beslissing in twee dagen”, sprak de middenvelder tegenover het Algemeen Dagblad.

Carabao Cup met de Citizens vanavond.

Man City de nieuwe Invincibles?

Zal nooit zo zijn als vroeger want tegenwoordig met die cheque book managers kan de trainer van telstar dat ook bewerkstelligen.

Next

Was ff puzzelen. Aken en Keulen zijn ook niet op een dag gebouwd.

"Ik kom hier voor het voetbal"

Voor zo'n loon had hij net zo goed naar de VS kunnen gaan.

Laatst bewerkt:
Hij had ook naar FC Utrecht kunnen gaan.

Leuk dat Castelen weer in de eredivisie terug is.

66351143511335.jpg

Jezus

Ffs snap niet dat er niets komt van transfernieuws aan de kant van Real .

Terug
Naar boven