Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

In de Mickey Mouse league zouden ze deze doelkansen missen

paar spelers grof door de mand gevallen. Ik hoop dat ze de sutter nog kwijtraken, want daar is niks meer van over.

Vorige week in de krant nog gelezen dat hij bij zijn vorige blessure op een gegeven moment wou stoppen, nu terug een zware, het zou wel eens definitief gedaan kunnen zijn.

"Ik heb toen zijn knie gezien en het was echt niet om aan te zien", aldus Canesin. "Hij zei tegen me: 'Waarom ik weer' en ik antwoordde dat hij zo niet mocht denken. Hij wou ook naar zijn knie kijken, maar ik heb hem gezegd van het niet te doen. Zijn knieschijf zat precies aan de andere kant van zijn linkerknie."

jammer voor vargas. Club supporters zullen wel in hun vuistje lachen nu.

Vreemde blessure van vargas, het ziet er heeeel nasty uit.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat hij nog aan voetballen zal komen.

jr6u5f.jpg

paar spelers grof door de mand gevallen. Ik hoop dat ze de sutter nog kwijtraken, want daar is niks meer van over.

Vorige week in de krant nog gelezen dat hij bij zijn vorige blessure op een gegeven moment wou stoppen, nu terug een zware, het zou wel eens definitief gedaan kunnen zijn.

Doet me terugdenken aan Weber, nog zo'n goede spits die Anderlecht verkloot heeft.

jammer voor vargas. Club supporters zullen wel in hun vuistje lachen nu.

Ik vind het erg voor Ronald, dat gun je niemand natuurlijk.
Heb er inderdaad wel plezier aan, 2,5miljoen betalen van de zomer voor een gekwetste speler, valt 2keer in en mag nu in de basis starten na 2min BAM, weer minstens uit tot volgend seizoen.

Ik vrees voor hem dat zijn knie helemaal naar de klote is.

Over Vargas:
Nu ja, einde carriere tegen boom, kheb da precies nog geweten

Ik vind het erg voor Ronald, dat gun je niemand natuurlijk.
Heb er inderdaad wel plezier aan, 2,5miljoen betalen van de zomer voor een gekwetste speler, valt 2keer in en mag nu in de basis starten na 2min BAM, weer minstens uit tot volgend seizoen.

Ik vrees voor hem dat zijn knie helemaal naar de klote is.
:scratch:

Laatst bewerkt:
Feyenoord, auw :roflol:

Hahahahahaha Feyenoord

Terug
Naar boven