MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Ik wist niet dat van persie een neo nazi was.

Ahaha van Persie, nja dit zal toch weinig uitmaken?

Lijkt me sterk, hij is moslim, getrouwd met een Marokkaanse en ging vroeger vrijwel uitsluitend met allochtonen om. Als je dan neo nazi bent :D

Is hij bekeerd dan? robin van Persie klinkt niet erg moslim. Trouwens er was een moslim bataljon dat vocht voor Nazi-Duitsland ( Bosnie) ;)

Lijkt me sterk, hij is moslim, getrouwd met een Marokkaanse en ging vroeger vrijwel uitsluitend met allochtonen om. Als je dan neo nazi bent :D
Was maar een grapje :p Volgens mij wou hij dat gebaar maken van 'dirt of your shoulders' ofzo maar gwn iet of wat mislukt :D

Is hij bekeerd dan? robin van Persie klinkt niet erg moslim. Trouwens er was een moslim bataljon dat vocht voor Nazi-Duitsland ( Bosnie) ;)

Voor zover ik weet is hij al een hele tijd moslim? Kan er naast zitten.
Hmm ik lees nu dat die zelfs half Marokkaans is, of dat echt waar is weet ik niet.

hmm nevermind, lees nu weer dat ze moeder indisch is, raar verhaal :D

'Cassano heeft beroerte gehad'

Laatste update: 31 oktober 2011 20:36 info
MILAAN - Antonio Cassano van AC Milan heeft volgens het Italiaanse persbureau Ansa zaterdag een beroerte gehad.

De spits werd in de vroege ochtenduren van zondag opgenomen in het ziekenhuis met mysterieuze klachten. Hij kon amper spreken en bewegen.
Cassano viel zaterdagavond in tijdens de competitiewedstrijd bij AS Roma. Hij speelde twintig minuten in het duel dat door Milan met 3-2 werd gewonnen.

Betrouwbaar

AC Milan wilde maandag niet reageren op de berichten, Ansa liet weten zich te beroepen op informatie van betrouwbare instanties.
Cassano verblijft in het Policlino-ziekenhuis in Milaan, waar hij uiteindelijk op de afdeling neurologie belandde.

Verbeterd

Volgens Milan is zijn situatie verbeterd. De club verklaarde pas naar buiten te treden als de onderzoeken zijn afgelopen.
Milan speelt dinsdag voor de Champions League in Wit-Rusland tegen BATE Borisov. Trainer Massimiliano Allegri verklaarde maandag in Minsk dat zijn team er alles aan zal doen om voor Cassano te winnen.

Bedroefd

''We spelen voor Antonio. Het menselijke aspect telt nu meer dan het sportieve element. We zijn bedroefd'', gaf Allegri na de training aan.
''Als wij en Barcelona winnen, zijn we zeker van de volgende ronde en kunnen we met Barcelona strijden om de groepszege. Het is dus een belangrijke wedstrijd.''

Pff

Eerst van persie met zijn hitlergroet en nu zijn ploegmaat koscielny.

295ack2.png

Inderdaad. Bullshit.
Terecht dat die spelers op die supporter slaan.
Mjaa ook al eens gezien dat een speler rood kreeg omdat hij na 10 minuten het beu was dat de stewards een streaker niet konden pakken. De speler heeft hem dan maar getackeld.

Blijkbaar mogen spelers geen supporters aanraken die het veld op lopen? Of ze krijgen meteen rood?

Ja ik weet welk filmpje je bedoeld met die streaker. Ik denk het inderdaad, geen enkele vorm van geweld wordt getolereerd van de spelers op het veld, ook niet in dit soort situaties.
Mja, die supporter heeft daar natuurlijk niets te zoeken.

Persoonlijk had ik hetzelfde gedaan als ik m'n teamgenoot neergehoekt zie worden.

Iraanse spelers gestraft voor 'kontjeknijp'

In Iran moet men opletten hoe men een doelpunt viert. Dat hebben nu twee spelers aan den lijve ondervonden, want ze werden zwaar gestraft voor een 'partijtje kontjeknijp'.

Mohamed Nosrati vierde een doelpunt uitbundig en sprong op zijn maats, maar Sheys Rezaei deed het nog iets extravangter door een 'kameraadschappelijk' knijpje te geven in de kont van Nosrati.

De Iraanse voetbalbond was - excuseer ons de uitdrukking- fameus in zijn gat gebeten en shorste de twee voor 'onbetamelijk feestgedrag'. Ze kregen ook een stadionverbod en moesten deel van hun loon inleveren.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bPeCpq8VkLo

Inderdaad. Bullshit.
Terecht dat die spelers op die supporter slaan.
Mjaa ook al eens gezien dat een speler rood kreeg omdat hij na 10 minuten het beu was dat de stewards een streaker niet konden pakken. De speler heeft hem dan maar getackeld.

Blijkbaar mogen spelers geen supporters aanraken die het veld op lopen? Of ze krijgen meteen rood?

Meer als normaal toch dat hij rood krijgt, geen gedrag dat op een voetbalveld hoort.

genk-chelsea: 1-1.
Mooie wedstrijd.

Heel mooie wedstrijd. Ik volg Genk niet zo goed, maar ben grote fan van Anthony Vandenborre. Als ik deze wedstrijd zie, snap ik niet waarom hij geen basisplaats rechtsachter heeft bij Genk (en bij de nationale ploeg). vond hem de beste speler bij Genk. En die Limbombe, heeft het ook aardig gedaan met enkele mooie één tweetjes met Debruyne tijdens zijn invalbeurt.

Gaan Ajax en Inter winnen vandaag mensen?

ik zou er men geld niet opzetten

Terug
Naar boven